Τούμπα στην Τούμπα. Ήττα σφαλιάρα του ΠΑΟΚ με 0-1 από κάποια... Καραμπάγκ. Ε, αφού δεν την έμαθαν μετά το 2-0, την έμαθαν για τα καλά μετά το 0-1 στο σπιτάκι τους. Ναι, κυρίες και κύριοι. Αυτοί είναι που πιστεύουν πως έχουν τα φόντα να κατακτήσουν το πρωτάθλημα Ελλάδας. Μας δουλεύουν προφανώς οι άνθρωποι έτσι