Εμπιστεύτηκε τον Αλέξη Τσίπρα, αλλά εκείνος τον απογοήτευσε. Αυτό υποστήριξε σε πρόσφατη συνέντευξή του σε εβδομαδιαίο περιοδικό ο Γρηγόρης Βαλτινός.
Ο αγαπημένος ηθοποιός δε δίστασε να μιλήσει… πολιτικά, λέγοντας ότι όσα συμβαίνουν στην πολιτική σκηνή της χώρας είναι «τα λάθη, το ψέμα, η Αριστερά», ενώ παραδέχεται ότι και εκείνος πίστεψε ότι υπήρχε ελπίδα: «Ένας από αυτούς ήμουν κι εγώ. Πίστευα διαχρονικά σε αυτή την ελπίδα. Πίστευα ότι μια προοδευτική κυβέρνηση θα είναι πιο δίκαιη με τους ανθρώπους, πιο έντιμη. Ο κ. Τσίπρας είναι ο μεγαλύτερος ψεύτης που έχω συναντήσει ποτέ στη ζωή μου. Κι όλα αυτά για να πάρει την εξουσία. Για να κάνει τι; Αυτό που έκανε είναι χειρότερο κι από αυτό που υπήρχε…».
Όσο για το αν βλέπει φως στον ορίζοντα και τι πιστεύει ότι πρέπει να γίνει από εδώ και πέρα;
Ο ηθοποιός δήλωσε στο περιοδικό YOU: «Σίγουρα όχι αυτό που γίνεται. Από εδώ και πέρα έχουν στραβώσει τόσο τα πράγματα που όποιος κι αν αναλάβει δεν ξέρω αν μπορεί να τα ισιώσει. Το σίγουρο είναι ότι όλο αυτό πρέπει να μας βοηθήσει να αλλάξουμε νοοτροπία. Λυπάμαι πάρα πολύ που υπήρξε τέτοια κοροϊδία. Οι καλλιτέχνες πάντα ήταν προοδευτικοί, ήταν με το μέρος των αριστερών πολιτικών και τώρα φτάσαμε σε μια αισθητική σιχαμάρας.

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου