Ενώ η Ολομέλεια του Ανωτάτου Ακυρωτικού Δικαστηρίου ήταν σε διάσκεψη και έκρινε αντισυνταγματικό το νόμο Παππά, με τον οποίο χορηγήθηκαν τέσσερις τηλεοπτικές άδειες κατά παράκαμψη του Εθνικού Συμβουλίου Ραδιοτηλεόρασης, ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Χρήστος Σπίρτζης, με απόφαση του, καθόριζε χθες σε 15 τις άδειες εθνικής εμβέλειας προς χρήση ραδιοσυχνοτήτων του επίγειου συστήματος παροχής υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών στη ζώνη των 24,5 – 26,6 GHz.
Οι άδειες αυτές θα είναι 15ετούς διάρκειας και για τη χορήγησή τους θα υπάρξει διαδικασία ανοιχτής δημοπρασίας.
Για την έκδοση της εν λόγω υπουργικής απόφασης -όπως χαρακτηριστικά αναφέρει- η κυβέρνηση έλαβε υπόψη της:
– Την πρόθεση του κράτους για την ενίσχυση του ανταγωνισμού στον τομέα των ηλεκτρονικών επικοινωνιών και την παροχή καινοτόμων δικτύων και υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών στους πολίτες.
– Το γεγονός ότι το ραδιοφάσμα είναι σπάνιος πόρος και η χορήγηση του για χρήση πρέπει να εξασφαλίζει βιώσιμα δίκτυα και επαρκή ανταγωνισμό.
– Την πρόθεση του κράτους για την ενίσχυση του ανταγωνισμού στον τομέα των ηλεκτρονικών επικοινωνιών και την παροχή καινοτόμων δικτύων και υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών στους πολίτες.
– Το γεγονός ότι το ραδιοφάσμα είναι σπάνιος πόρος και η χορήγηση του για χρήση πρέπει να εξασφαλίζει βιώσιμα δίκτυα και επαρκή ανταγωνισμό.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου