ΜΠΑΡΑ

Τετάρτη 26 Οκτωβρίου 2016

Ο καουμπόης


Ένας καουμπόης πάει έξω από ένα saloon, αφήνει το άλογο απ` έξω και μπαίνει μέσα. Μετά από λίγο βγαίνει έξω και δε βλέπει πουθενά το άλογο. Μπαίνει ξανά μέσα και λέει νευριασμένος: 
- "Εάν μέχρι αύριο το πρωί δεν είναι το άλογο απ`έξω, θα γίνει αυτό που έγινε στο TEXAS." 
- Πάει αύριο το πρωί, πουθενά το άλογο. Ξαναμπαίνει μέσα νευριασμένος και λέει: 
- "Εάν μέχρι σήμερα το βράδι δέν είναι το άλογο απ`έξω, θα γίνει αυτό που έγινε στο TEXAS." 
- Πάει το βράδι, πουθενά το άλογο. Μπαίνει μέσα πάλι νευριασμένος και λέει: 
- "Αν δεν είναι το άλογο έξω μέχρι αύριο το πρωί, θα γίνει αυτό που έγινε στο TEXAS." 
- Πάει ένας και τον ρωτάει: 
- "Καλά ρε φίλε, τι έγινε στο TEXAS;" 
- "Έφυγα με τα πόδια."

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου