Η γκρίνια στην εφημερίδα έχει ξεσπάσει εδώ και καιρό και στρέφεται κυρίως κατά της ηγεσίας του ΣΥΡΙΖΑ που θεωρείται πως έχει εγκαταλείψει στην τύχη τους τα κομματικά Μέσα, με την κυκλοφορία της εφημερίδας να είναι εξαιρετικά χαμηλή και τα οικονομικά της να αποτελούν σημείο τριβής.
Στο ΔΣ που έγινε το βράδυ της Τρίτης πληροφορίες αναφέρουν πως υπήρξε καυγάς ανάμεσα στον διευθύνοντα σύμβουλο Δημήτρη Στούμπο και στον γενικό γραμματέα του κόμματος Παναγιώτη Ρήγα.
Μετά από αυτό, ο Δημήτρης Στούμπος υπέβαλε την παραίτησή του με τον πρόεδρο Βασίλη Μουλόπουλο και τον διευθυντή Κώστα Νικολακάκο να λένε πως αν παραιτηθεί ο Στούμπος, θα παραιτηθούν και αυτοί.
Σύμφωνα με πληροφορίες, αποστάσεις κράτησε η Ράνια Σβίγκου η οποία και διαχώρισε τη θέση της.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου