ΠΟΙΟΙ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΚΑΙ ΠΟΙΟΙ ΛΙΓΟΤΕΡΑ
Πονοκέφαλο σε χιλιάδες ιδιοκτήτες αυτοκινήτων προκαλεί η σχεδιαζόμενη αλλαγή της φορολογίας των ΙΧ αυτοκινήτων.
Οι νέες αλλαγές στη φορολογία δηλαδή τα τέλη ταξινόμησης και οι άλλοι φόροι θα στηριχθούν σε τρία κριτήρια.
- Τη λιανική τιμή του αυτοκινήτου (κόστος μεταφοράς, προμήθειες εισαγωγέα και εξουσιοδοτημένου εμπόρου)
- Τον κυβισμό του αυτοκινήτου
- Τις εκπομπές ρύπων
Tέλη κυκλοφορίας
Ο υπολογισμός των τελών κυκλοφορίας θα βασίζεται σε όλα τα παραπάνω, ενώ θα υπολογίζεται και η παλαιότητα του αυτοκινήτου, ρίχνοντας το κόστος των τελών για τα πιο παλιά αυτοκίνητα.
Οι πληροφορίες πάντως αναφέρουν πως το κόστος των τελών κυκλοφορίας θα μειωθεί κατά 50% και το υπόλοιπο θα μεταφερθεί στο καύσιμο.
Ο υπολογισμός των τελών κυκλοφορίας θα βασίζεται σε όλα τα παραπάνω, ενώ θα υπολογίζεται και η παλαιότητα του αυτοκινήτου, ρίχνοντας το κόστος των τελών για τα πιο παλιά αυτοκίνητα.
Οι πληροφορίες πάντως αναφέρουν πως το κόστος των τελών κυκλοφορίας θα μειωθεί κατά 50% και το υπόλοιπο θα μεταφερθεί στο καύσιμο.
Aυξήσεις στα καύσιμα
Η φορολογία της βενζίνης, του πετρελαίου κίνησης και του υγραερίου θα αυξηθούν στη λογική όποιος κινεί περισσότερο το ΙΧ του και κατά συνέπεια όποιος ρυπαίνει περισσότερο θα πληρώνει και πιο πολλά σε τέλη κυκλοφορίας.
Στόχος του ΥΠΟΙΚ είναι να επιστρέψουν στο δρόμο πολλά από τα ακινητοποιημένα ΙΧ, κάτι που αποκλείεται να γίνει όσο αυξάνονται τα τέλη κυκλοφορίας.
Η φορολογία της βενζίνης, του πετρελαίου κίνησης και του υγραερίου θα αυξηθούν στη λογική όποιος κινεί περισσότερο το ΙΧ του και κατά συνέπεια όποιος ρυπαίνει περισσότερο θα πληρώνει και πιο πολλά σε τέλη κυκλοφορίας.
Στόχος του ΥΠΟΙΚ είναι να επιστρέψουν στο δρόμο πολλά από τα ακινητοποιημένα ΙΧ, κάτι που αποκλείεται να γίνει όσο αυξάνονται τα τέλη κυκλοφορίας.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου