Άδοξο τέλος ο αγώνας ταχύτητας της
Φόρμουλα 1 στη Σουζούκα με τον τραυματισμό του Ζουλ Μπιανκί να είναι
εκείνος ο οποίος έκανε βαριά την ατμόσφαιρα στο τέλος του αγώνα...
Για την ακρίβεια ο αγώνας της Ιαπωνίας διακόπηκε στον 44ο γύρο (από τους 53), λόγω σοβαρού ατυχήματος που είχε ο Γάλλος.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες ο Μπιανκί έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου του και έπεσε πάνω σε γερανό που βρισκόταν στο σημείο της στροφής 15 για να απομακρύνει τη Sauber του Άντριαν Σούτιλ. Ο Γερμανός λίγο νωρίτερα είχε έξοδο και για αυτό το λόγο υπήρχε ο γερανός στο συγκεκριμένο σημείο.
Αμέσως έσπευσε ασθενοφόρο και μετέφερε τον Μπιανκί στο ιατρικό κέντρο της πίστας. Εκεί έγινε προσπάθεια για διακομιδή του στο νοσοκομείο με ελικόπτερο αλλά δεν το επέτρεψαν οι καιρικές συνθήκες. Τελικά αυτό έγινε με τη χρήση του ασθενοφόρου.
Όλη αυτή την ώρα δεν υπήρχε καμία επίσημη ενημέρωση και η αγωνία όλων είχε φτάσει στο κατακόρυφο. Η FIA λίγο αργότερα εξέδωσε επίσημη ανακοίνωση τονίζοντας: "Ο οδηγός δεν έχει τις αισθήσεις του. Μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο με το ασθενοφόρο. Θα ακολουθήσει νέα ενημέρωση".
Για την ακρίβεια ο αγώνας της Ιαπωνίας διακόπηκε στον 44ο γύρο (από τους 53), λόγω σοβαρού ατυχήματος που είχε ο Γάλλος.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες ο Μπιανκί έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου του και έπεσε πάνω σε γερανό που βρισκόταν στο σημείο της στροφής 15 για να απομακρύνει τη Sauber του Άντριαν Σούτιλ. Ο Γερμανός λίγο νωρίτερα είχε έξοδο και για αυτό το λόγο υπήρχε ο γερανός στο συγκεκριμένο σημείο.
Αμέσως έσπευσε ασθενοφόρο και μετέφερε τον Μπιανκί στο ιατρικό κέντρο της πίστας. Εκεί έγινε προσπάθεια για διακομιδή του στο νοσοκομείο με ελικόπτερο αλλά δεν το επέτρεψαν οι καιρικές συνθήκες. Τελικά αυτό έγινε με τη χρήση του ασθενοφόρου.
Όλη αυτή την ώρα δεν υπήρχε καμία επίσημη ενημέρωση και η αγωνία όλων είχε φτάσει στο κατακόρυφο. Η FIA λίγο αργότερα εξέδωσε επίσημη ανακοίνωση τονίζοντας: "Ο οδηγός δεν έχει τις αισθήσεις του. Μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο με το ασθενοφόρο. Θα ακολουθήσει νέα ενημέρωση".
Η καταρρακτώδης βροχή δημιούργησε σοβαρά
προβλήματα στη διεξαγωγή του αγώνα. Η εκκίνηση έγινε πίσω από
αυτοκίνητο ασφαλείας, αλλά μετά από τρεις γύρους ο αγώνας διακόπηκε για
20 λεπτά.
Οταν οι καιρικές συνθήκες βελτιώθηκαν ο αγώνας ξανάρχισε, αλλά ο Φερνάντο Αλόνσο τέθηκε νοκ-άουτ λόγω ηλεκτρικού προβλήματος.
Χωρίς αυτοκίνητο ασφαλείας από τον δέκατο γύρο, αλλά με όλους τους πιλότους επιφυλακτικούς, η μάχη άρχισε με τον Ρόσμπεργκ να οδηγεί μέχρι τον 29ο γύρο, όταν στην πρώτη στροφή τον πέρασε ο Χάμιλτον. Ο βρετανός οδηγός έμεινε στην πρώτη θέση έως τον 47ο γύρο, όταν ο αγώνας διακόπηκε λόγω του ατυχήματος του Μπιανκί.
Οταν οι καιρικές συνθήκες βελτιώθηκαν ο αγώνας ξανάρχισε, αλλά ο Φερνάντο Αλόνσο τέθηκε νοκ-άουτ λόγω ηλεκτρικού προβλήματος.
Χωρίς αυτοκίνητο ασφαλείας από τον δέκατο γύρο, αλλά με όλους τους πιλότους επιφυλακτικούς, η μάχη άρχισε με τον Ρόσμπεργκ να οδηγεί μέχρι τον 29ο γύρο, όταν στην πρώτη στροφή τον πέρασε ο Χάμιλτον. Ο βρετανός οδηγός έμεινε στην πρώτη θέση έως τον 47ο γύρο, όταν ο αγώνας διακόπηκε λόγω του ατυχήματος του Μπιανκί.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου