Τον προσεχή Δεκέμβριο θα κάνει το ευρωπαϊκό της εμπορικό ντεμπούτο η BMW X6 2ης γενιάς, ένα συνολικά αναβαθμισμένο αυτοκίνητο που πάει τον όρο «Sports Activity Coupe» ακόμα παραπέρα. |
Η BMW Χ6 είναι το μοντέλο που ουσιαστικά «ανακάλυψε» την κατηγορία των SUV με χαρακτηριστικά coupe οχήματος. Από το 2008 που λανσαρίστηκε πρόλαβε να πουλήσει 250.000 «αντίτυπα», δημιουργώντας μια σχολή που βρήκε πολλούς «μιμητές», ακόμα και από την ίδια την BMW, η οποία δημιούργησε μια μικρότερη παραλλαγή της, την Χ4.
Έφτασε, όμως, το πλήρωμα του χρόνου για τους Βαυαρούς να παρουσιάσουν τη 2η γενιά του Sports Activity Coupe (SAV) τους, η οποία στηρίζεται εκ νέου στην Χ5. Η «σιλουέτα» της νέας Χ6 παραμένει οικεία, αν και απέκτησε μια ακόμα πιο «μυώδη» υπόσταση, ειδικά πίσω όπου μεγάλωσαν οι «ώμοι» της. Επιπλέον, το εμπρόσθιο μέρος της είναι λιγότερο στρογγυλεμένο από ότι στο προηγούμενο μοντέλο. Σε γενικές γραμμές, πάντως, η νέα Χ6 –από τις φωτογραφίες τουλάχιστον- μοιάζει πολύ με την μικρότερη Χ4.
Το μεγαλύτερο μέρος του εσωτερικού, συμπεριλαμβανομένου του ταμπλό, προέρχεται από την Χ5. Στη νέα της γενιά, η Χ6 «κέρδισε» 10 επιπλέον λίτρα όγκου στο πορτμπαγκάζ της, φτάνοντας πλέον στα 580 λίτρα. Επιπλέον, αν αναδιπλωθούν τα πίσω καθίσματα (40:20:40) δημιουργείται ένας χώρος φόρτωσης 1.525 λτ., μία τιμή που είναι μεγαλύτερη κατά 75 λτ. σε σχέση με την 1η Χ6.
Η νέα Χ6 είναι κατά 32 χλστ. πιο μακριά από την παλιά (4.909 χλστ.) και κατά 6 χλστ. πιο πλατιά (1.989 χλστ.), ενώ το ύψος της είναι διευρυμένο κατά 33 χλστ. (1.702 χλστ.). Το μεταξόνιό της παρέμεινε το ίδιο και εκτείνεται στα 2.933 χλστ. Παρόλο που είναι μεγαλύτερη και καλύτερα εξοπλισμένη, η νέα Χ6 είναι ελαφρύτερη έως και 25 κιλά από την 1η της γενιά. Σύμφωνα με την BMW, είναι και τέλεια ζυγισμένη, έχοντας κατανομή βάρους 50:50 ανάμεσα στον εμπρόσθιο και οπίσθιο άξονα.
Στην Ευρώπη, η νέα X6 θα λανσαριστεί το Δεκέμβριο σε τρεις εκδόσεις, όλες με 8άρι αυτόματο κιβώτιο και τετρακίνηση. Η xDrive30d των 258 ίππων φέρει ένα 3λιτρο 6κύλινδρο (σε σειρά) diesel μοτέρ, το οποίο της επιτρέπει να κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 6,7 δλ. και να έχει τελική ταχύτητα 230 χλμ./ώρα, την ίδια στιγμή που η BMW «υπόσχεται» μέση κατανάλωση 6,0 λτ./100 χλμ.
Η επόμενη diesel επιλογή είναι η 3λιτρη xDrive50d των 381 ίππων και 740 Nm, η οποία κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 5,2 δλ., έχει (περιορισμένη) τελική ταχύτητα 250 χλμ./ώρα και κατανάλωση 6,6 λτ./100 χλμ. Κορυφαία έκδοση, αρχικά, θα είναι η βενζινοκίνητη xDrive50i, η οποία εξοπλίζεται με ένα V8 bi-turbo μοτέρ 4,4 λτ. απόδοσης 450 ίππων, το οποίο της επιτρέπει να πραγματοποιεί τη δοκιμασία του 0-100 χλμ./ώρα σε 4,8 δλ., με την κατανάλωσή της να είναι στα 9,7 λτ./100 χλμ. Η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα.
Την άνοιξη του 2015, η BMW θα εμπλουτίσει τη γκάμα της Χ6 με την βενζινοκίνητη xDrive35i των 306 ίππων, ενώ νέα προσθήκη στις diesel επιλογές θα αποτελέσει η xDrive40d των 313 ίππων. Αργότερα, η βαυαρική εταιρεία θα παρουσιάσει και την κορυφαία της έκδοση με τα σηματάκια της M Division, την Χ6Μ, η οποία θα έχει ισχύ άνω των 550 ίππων. Η νέα Χ6 θα είναι διαθέσιμη στη «βασική» έκδοση, στην xLine και στην M Sport, ενώ θα προσφέρονται και επιλογές όπως η προσαρμοζόμενες αναρτήσεις Dynamic και οι ζάντες αλουμινίου 20 ιντσών.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου