ΜΠΑΡΑ

Δευτέρα 16 Ιουνίου 2014

“Αυτή είναι η αλήθεια για το ξύλο που έφαγα στου Ζωγράφου: Με ποδοπάτησαν επειδή φορούσα μπλούζα Ειδικών Δυνάμεων και μου έκλεψαν το κινητό. Δεν είμαι Χρυσαυγίτης”


epithesi

“Καλημέρα σας.
Ένα άρθρο το οποίο αναρτήσατε στον ιστότοπό σας με χαρακτηρίζει ώς χρυσαυγίτη. Το συγκεκριμένο άρθρο είναι αυτο ( Δειτε εδω ). Εγω καμία σχέση δεν έχω με την χρυσή αυγή και θα σας παρακαλούσα ή να το διορθώσετε ή να το διαγράψετε γιατί αλλίως θα πρέπει να προβω στις νόμιμες διαδικασιές για συκοφαντική δυσφήμιση. Οχι μόνο πρεπει να υποφέρω στην θύμηση της επιθέσεως αλλα με το να με χαρακτηρίζεται και μέλος της χρυσής αυγής μου ρίχνετε αλάτι στις πληγές και τους δίνει το ελεύθερο να έχουν καθαρή την συνήδηση τους και την ευχαρίστηση οτι χτύπησαν ενα μέλος της χρυσής αυγής. Χτυπήσαν έναν αθώο και του κλέψαν το κινητό.
Το συμβαν εγινε ως εξής, εαν θέλετε να αναρτησετε κατι ακριβές: Με σταμάτησαν επειδή φορούσα μπλούζα των ειδικών δυνάμεων και χτύπωντας με πισώπλατα στο κεφάλι άρχισαν τον καυγα. Παρά τις προσπαθιες μου να ξεφύγω ή να εξηγήσω με έριξαν στο έδαφος και τέσσερα ατομα αρχίσαν να με κλωτσάνε. Με την βοήθεια περαστικών σηκώθηκα και πηγα να φύγω αλλα διαπίστωσα οτι μου είχαν πάρει και το κινητό(!). Επιστρέφωντας να δώ μηπως είχε πέσει ειχαν μαζευτεί άλλα δεκα άτομα με ξύλα και πετρες για να με χτυπήσουν. Μη θελωντας να δώσω συνέχεια έφυγα υπο το βάπτισμα του πλούσιου λεξιλογίου τους. Πάρα την βιαιότητα τούς δεν έχω τραυματιστέι πέραν καποιον καρούμπαλων στο κεφάλι και εκδορών στο σώμα απο τις κλωτσιές.
Δεν είμαι χρυσαυγίτης, δεν προκάλεσα και δεν αντιστάθηκα. Κι όμως έπρεπε να με χτυπήσουν, να με ρίξουν στο έδαφος και να με κλωτσάνε γιατι φόραγα κάτι διαφορετικό απο αυτούς? Ποιοί είναι οι αληθινοί ρατσιστές και φασίστες σε αυτήν την χώρα τελικά? Δέν μπορώ να είμαι ουδέτερος?
Γι αυτο λοιπόν ζητάω την κατανόηση σας και επιθυμώ την μεταβολή ή διαγραφή της ανάρτησης και δημιουργία μιας νέας που να μην περιέχει την χρυσή αυγή.
Με εκτίμηση
Χ
Υ.Γ. Σάς στελνώ ως ανώνυμος για να προφυλάξω τα στοιχεία μου.
ΣΧΟΛΙΟ ΜΑΚΕΛΕΙΟ: Εφαρμόζοντας τη δεοντολογία είμαστε υποχρεωμένοι να δημοσιεύουμε όλες τις απόψεις. Το ερώτημα είναι: Στο Α.Τ Ζωγράφου που είναι δίπλα, δεν κατάλαβαν τίποτα; Για διακοσμητικό στοιχείο το έχουν το τμήμα εκεί ή για να προστατεύει τους πολίτες; Ας το κλείσουν το ρημάδι.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου