ΜΠΑΡΑ

Δευτέρα 28 Απριλίου 2014

Καλλέργη Λίτσα ΝΑΥΠΛΙΟ. ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ.”

Καλλέργη Λίτσα


Ονομάζομαι Λίτσα Καλλέργη και είμαι μόνιμος κάτοικος του Τόλου. Μέχρι τώρα δεν είχα ασχοληθεί με τα κοινά αν και πολλές φόρες με είχαν απασχολήσει… Aπό τότε που ανέλαβε ο καινούργιος Δήμαρχος Κ. Δημήτρης Κωστούρος παρακολουθούσα και παρατηρούσα ότι μετά από πολύ καιρό ένιωσα έναν αέρα αισιοδοξίας και πραγματικής αλλαγής προς όλες τις κατευθύνσεις.
Έτσι λοιπόν όταν μου έγινε η πρόταση να συμμετέχω και εγώ η απάντηση μου δεν θα μπορούσε παρα να είναι θετική.
Ξεκινώ με μεγάλη αισιοδοξία και χαίρομαι γιατί θα προσπαθήσω να βοηθήσω με όλες μου τις δυνάμεις και να είμαι και εγώ ένα κομμάτι του πάζλ της αλλαγής που θα φέρει η «Επόμενη Μέρα» .
“Επιμένω σ έναν άλλο κόσμο. Τον εχω τόσο ονειρευτεί, τόσο πολύ εχω σεργιανίσει μέσα του που πια είναι αδύνατο να μην υπάρχει.”

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου