ΜΠΑΡΑ

Δευτέρα 28 Απριλίου 2014

ΝΤΑΒΑΚΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ Υποψήφιος Δημοτικός σύμβουλος «ΝΑΥΠΛΙΟ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ» με τον ΔΗΜΗΤΡΗ ΚΩΣΤΟΥΡΟ

Νταβάκος Χρήστος


Αγαπητοί φίλοι και φίλες,
Θέλω να σας ανακοινώσω την απόφαση μου να είμαι υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος με τον συνδυασμό «ΝΑΥΠΛΙΟ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ» του Δημήτρη Κωστούρου.
Γεννήθηκα στο Ναύπλιο την 21-6-1970, είμαι έγγαμος και έχω μία κόρη.
Διατηρώ μία μικρή επιχείρηση υγειονομικού ενδιαφέροντος με βασικές αρχές, την ευγένεια, εργατικότητα, αξιοπρέπεια και εντιμότητα.
Στηριζόμενος σε αυτές τις αρχές , πιστεύοντας στον Δημήτρη Κωστούρο, πήρα την απόφαση να συμμετέχω και εγώ στην ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ του ΝΑΥΠΛΙΟΥ, στην ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ του Δήμου μας.
Ψηφίστε με γνώμονα τα συμφέροντα της πόλης και του Δήμου μας.
Σας Ευχαριστώ,
Με τιμή
ΝΤΑΒΑΚΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
Υποψήφιος Δημοτικός σύμβουλος «ΝΑΥΠΛΙΟ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ» με τον ΔΗΜΗΤΡΗ ΚΩΣΤΟΥΡΟ

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου