Γ. Ανδριανός: Καμία ανοχή από την κυβέρνηση στη βία στα γήπεδα
Για τα σοβαρά επεισόδια στον αγώνα ποδοσφαίρου της Γ’ Εθνικής
μεταξύ του Αιγάλεω και της ΑΕΚ ενημέρωσε τον πρωθυπουργό Αντ. Σαμαρά ο
υφυπουργός Αθλητισμού Γ. Ανδριανός και τόνισε ότι το μήνυμα της
κυβέρνησης είναι μηδενική ανοχή σε κάθε αντικοινωνική συμπεριφορά.
Διαβάστε επίσης:
Στον εισαγγελέα οδηγούνται 21 οπαδοί του ΠΑΟ
Νικήτρια στην… κωμωδία η ΑΕΚ, 2-1 το Αιγάλεω
Τα βίντεο της σύγκρουσης των οπαδών στο Αιγάλεω
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου