ΜΠΑΡΑ

Τρίτη 7 Ιανουαρίου 2014

Γ. Ανδριανός: Καμία ανοχή από την κυβέρνηση στη βία στα γήπεδα



Γ. Ανδριανός: Καμία ανοχή από την κυβέρνηση στη βία στα γήπεδα
Για τα σοβαρά επεισόδια στον αγώνα ποδοσφαίρου της Γ’ Εθνικής μεταξύ του Αιγάλεω και της ΑΕΚ ενημέρωσε τον πρωθυπουργό Αντ. Σαμαρά ο υφυπουργός Αθλητισμού Γ. Ανδριανός και τόνισε ότι το μήνυμα της κυβέρνησης είναι μηδενική ανοχή σε κάθε αντικοινωνική συμπεριφορά. Διαβάστε επίσης: Στον εισαγγελέα οδηγούνται 21 οπαδοί του ΠΑΟ Νικήτρια στην… κωμωδία η ΑΕΚ, 2-1 το Αιγάλεω Τα βίντεο της σύγκρουσης των οπαδών στο Αιγάλεω

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου