ΜΠΑΡΑ

Τετάρτη 8 Ιανουαρίου 2014

Κόλινς: "Είμαι έτοιμος να αγωνιστώ"


Ο Κόλινς σχολίασε πως είναι έτοιμος να αγωνιστεί κόντρα στην Αρμάνι και τόνισε πως ξέρει αρκετά καλά την ομάδα κόντρα στο Μιλάνο, σχολιάζοντας πως πέτυχε πρόσφατα απέναντι της 23 πόντους.
Ο προσωρινός αντικαταστάτης του Έισι Λο, ο οποίος θα κάνει σύντομα επέμβαση στο γόνατο του, ανυπομονεί να κάνει το ντεμπούτο του με την φανέλα του Ολυμπιακού κόντρα στην Αρμάνι Μιλάνο. Σχολίασε πως γνωρίζει αρκετά καλά την ιταλική ομάδα, τονίζοντας πως αγωνιζόμενος στην Μοντεγκρανάρο είχε σημειώσει απέναντι της 23 πόντους
Ο Μάρντι Κόλινς είπε τα εξής: "Είμαι έτοιμος για την πρώτη μου εμφάνιση. Έχω κάνει ήδη περίπου μια εβδομάδα προπονήσεις με την ομάδα, είμαι σε καλή κατάσταση και νομίζω είμαι έτοιμος να αγωνιστώ.

Ο κόουτς θέλει από εμένα μεγάλη προσπάθεια, να δώσω τα πάντα στην άμυνα και να βοηθάω σε όσους περισσότερους τομείς του παιχνιδιού γίνεται την ομάδα μου και αυτό είμαι έτοιμος να κάνω.

Ξέρω καλά την Αρμάνι Τζινς Μιλάνο, τους είχα αντιμετωπίσει με την προηγούμενη ομάδα του πριν από δύο εβδομάδες για το ιταλικό πρωτάθλημα, είχα κάνει ένα καλό παιχνίδι σκοράροντας 23 πόντους.

Ξέρω πολλούς παίκτες της Αρμάνι προσωπικά και ειλικρινά χαίρομαι που θα τους αντιμετωπίσω ξανά. Παίζω και τις τρεις θέσεις της περιφέρειας ενώ μπορώ να μαρκάρω και τις αντίστοιχες θέσεις".

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου