ΜΠΑΡΑ

Πέμπτη 9 Ιανουαρίου 2014

Ηράκλειο: 65χρονη απειλεί να αυτοπυρποληθεί στο δημαρχείο!


Ηράκλειο: 65χρονη απειλεί να αυτοπυρποληθεί στο δημαρχείο!
«Την Πρωτοχρονιά φάγαμε με τα παιδιά μου και τα εγγόνια μου, νερό με ζάχαρη! Δεν έχουμε να ζήσουμε και μας κοροϊδεύουν» είπε η γυναίκα.

Μια 65χρονη γυναίκα, η οποία βρίσκεται σε απόγνωση, απειλεί να αυτοπυρποληθεί μέσα στο δημαρχείο Ηρακλείου.
Η 65χρονη περιμένει μάταια όπως φαίνεται χρήματα από το Δήμο για την απαλλοτρίωση οικοπέδου, μιας και το θέμα έχει «κολλήσει» στα γρανάζια της γραφειοκρατίας.
«Έχω 4 παιδιά και 10 εγγόνια και χρειάζομαι τα χρήματα» δήλωσε στο flashnews.gr η 65χρονη και συνεχίζει «την Πρωτοχρονιά φάγαμε με τα παιδιά μου και τα εγγόνια μου, νερό με ζάχαρη! Δεν έχουμε να ζήσουμε και μας κοροϊδεύουν».

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου