ΜΠΑΡΑ

Τρίτη 16 Μαΐου 2017

Όλη η αλήθεια για την «Ελληνικός Χρυσός» και το media shop της Θεσσαλονίκης

Αποτέλεσμα εικόνας για «Ελληνικός Χρυσός«Είμαστε πάντα σε θέση να αναγνωρίζουμε τα λάθη όχι μόνο των άλλων, αλλά και τα δικά μας»

Η ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΧΡΥΣΟΣ ΑΕ διαφημίζεται -εδώ και χρόνια- γιατί τα προϊόντα της είναι… ευρείας κατανάλωσης; Σε τι στοχεύει η καμπάνια σε ΜΜΕ της Αθήνας (σε ορισμένα εκ των οποίων δίνονταν χιλιάδες ευρώ τον χρόνο;) Με ποιο σκεπτικό μοιράζονται χρήματα σε μέσα ενημέρωσης και με ποιο σκεπτικό… αποκλείονται άλλα και μάλιστα με μεγαλύτερη διείσδυση στην τοπική κοινωνία (Θεσσαλονίκη-Χαλκιδική); Είναι απόφαση ή έστω σε γνώση των επενδυτών του εξωτερικού;
ΠΡΟΣΕΧΩΣ μεγάλη έρευνα για «τα πακέτα προβολής» και για το… «πακέτο που τρώνε οι κάτοικοι στην ευρύτερη περιοχή της εξόρυξης» όπως λένε χαρακτηριστικά οι ίδιοι
.Η ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΧΡΥΣΟΣ ΑΕ διαφημίζεται -εδώ και χρόνια- γιατί τα προϊόντα της είναι… ευρείας κατανάλωσης; Σε τι στοχεύει η καμπάνια σε ΜΜΕ της Αθήνας (σε ορισμένα εκ των οποίων δίνονταν χιλιάδες ευρώ τον χρόνο;) Με ποιο σκεπτικό μοιράζονται χρήματα σε μέσα ενημέρωσης και με ποιο σκεπτικό… αποκλείονται άλλα και μάλιστα με μεγαλύτερη διείσδυση στην τοπική κοινωνία (Θεσσαλονίκη-Χαλκιδική); Είναι απόφαση ή έστω σε γνώση των επενδυτών του εξωτερικού;
ΠΡΟΣΕΧΩΣ μεγάλη έρευνα για «τα πακέτα προβολής» και για το… «πακέτο που τρώνε οι κάτοικοι στην ευρύτερη περιοχή της εξόρυξης» όπως λένε χαρακτηριστικά οι ίδιοι στην karfitsa.
Σε κάθε περίπτωση, είναι απορίας άξιο, γιατί αυτά τα χρήματα δεν έχουν δοθεί και αξιοποιηθεί – στη δύσκολη συγκυρία των τελευταίων χρόνων – για την ανάπτυξη της περιοχής την οποία και εκμεταλλεύονται; Γιατί δεν έχουν δοθεί πχ σε κοινωνικές παροχές, κατασκευή σχολείων και δομών υγείας; Γιατί προτίμησαν και προτιμούν να κάνουν «λεζάντα» ορισμένοι «καρεκλοκένταυροι»; Γιατί αδιαφορούν για τις αντιδράσεις της τοπικής κοινωνίας και γιατί δεν προσπαθούν να «επιστρέψουν» κάτι απ΄όσα κερδίζουν απ΄αυτήν;
Συντάσσεται επιστολή-έκπληξη προς τα «μεγάλα κεφάλια» για τα όσα «λάμπουν» στην πιο τουριστική περιοχή της Β. Ελλάδος. Επίσης ξεκινά έρευνα με τις απόψεις όλων των εκπροσώπων του νομού Χαλκιδικής και των προέδρων των τοπικών συλλόγων. Τι ζήτησαν και τι έλαβαν ως ανταποδοτικά. Φυσικά περιμένουμε απαντήσεις και από τον υπερδραστήριο διευθυντή επικοινωνίας…
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Εκ παραδρομής αναφέρθηκε – χωρίς να κατανομάζεται – media shop της Θεσσαλονίκης το οποίο προφανώς κάνει ότι κάνουμε κι εμείς. Τη δουλειά του. Ζητούμε συγνώμη αν δημιουργήθηκε η εντύπωση – στην έντυπη έκδοση, στη free press karfitsa – ότι ο όμιλος ενημέρωσης (στον οποίο ανήκει και η karfitsa) έχει κάποιο πρόβλημα με το συγκεκριμένο media shop. Είμαστε σε θέση να αναγνωρίζουμε λάθη ή παραλείψεις όχι μόνο των άλλων αλλά και δικά μας.
Εμείς θα συνεχίσουμε την έρευνα και το ρεπορτάζ, δηλαδή να αναζητούμε και να φιλοξενούμε τεκμηριωμένες θέσεις όλων των πλευρών. (Με μια πρόχειρη αναζήτηση θα διαπιστώσει ο καθένας ότι το κάνουμε χρόνια τώρα) Ποτέ δεν ανήκαμε σε λίστες (pay roll) και σκοπός μας ήταν και είναι να εκφράζουμε την κοινωνία. Έτσι θα συνεχίσουμε, ανταποκρινόμενοι στις απαιτήσεις των καιρών και των αναγνωστών που μας τιμούν με την εμπιστοσύνη τους χρόνια τώρα… Αυτή είναι η μόνη μας υποχρέωση. Να δίνουμε σε όλους φωνή, γιατί τελικά «η σιωπή είναι… χρυσός»

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου