ΜΠΑΡΑ

Σάββατο 27 Μαΐου 2017

Ο Ελληνας Και ο Τουρκος


Ητανε Ενας Τουρκος Και Ενας Ελληνας Στα Συνορα Ελλαδας Τουρκιας...
Πρωι Πρωι Ο Ελληνας Εβγενε Εξω Και Φωναζε:
Ελληνας:Τουρκεεεε !!!!
Τουρκος:Ελα !!!!
Ελληνας:Την Ξες Την Ελλενη ???
Τουρκος:Ποια Ελλενη ???
Ελληνας:Την Πουτσα μου τιν Γκαβλωμενη !!!
Αυτο γινοταν καθημερινα για 1 μηνα.
Ε Τρελενετε και ο Τουρκος Και παει Στον Δοιηκητα Του !
Τουρκος:Κ.Δοιηκητα εχω προβλημα βγαινει ο Ελληνας Καθε Πρωι Και μου Φωναζει Τουρκε Την Ξες Την Ελλενη,Ποια Ελλενη,Την Πουτσα Μου Την Γκαβλωμενη...
K.Δοιηκητης:Αυτο ειναι ευκολο παιδι μου ακου να δεις τι θα κανεις...Θα Ξυπνισεις Αυριο το πρωι και θα φωναξεις τον Ελληνα Και Θα Τον Πεις "Ελληνααα Τον Ξες Τον ΑΝεστη Αυτος θα σου πει ποιον Ανεστη και θα τον πεις Τον Πουτσο Μου Τον Πυροσβεστη !
Ο Τουρκος Χαρουμενος λεει ωραια ωραια θα το κανω.
Το Πρωι Λοιπον Ο Τουρκος Φωναζει τον Ελληνα!!!
Τουρκος:Ελληνα Τον Ξες Τον Ανεστη ???
Ελληνας:Πιον Ρε Τον Ξαδερφο Της Ελενης ???
Τουρκος:Πια Ελενη ???
Ελληνας:Tην πουτσα μου την γκαβλωμενη!

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου