Κατά την είσοδό του στο Μέγαρο Μαξίμου για την τελετή ορκωμοσίας του νέου υπουργικού συμβουλίου, ο υφυπουργός Αθλητισμού παραδέχθηκε πως ήταν φίλαθλος του Ολυμπιακού ξεκαθαρίζοντας ωστόσο πως από εδώ και στο εξής θα υποστηρίζει μόνο την Εθνική Ελλάδας.
«Ναι, ήμουν φίλαθλος του Ολυμπιακού, αλλά από σήμερα είμαι μόνο Εθνική Ελλάδας»!, τόνισε χαρακτηριστικά στους δημοσιογράφους που βρίσκονταν στην είσοδο.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου