ΜΠΑΡΑ

Πέμπτη 3 Νοεμβρίου 2016

Αλλη μια παράμετρος στο πλαίσιο της «εξυγίανσης»

Καταρχήν να ξεκινήσω από την αναφορά ότι δεν ξέρω, ούτε θέλω να μάθω κανέναν από τους διαιτητές που εδώ και λίγες ημέρες έχουν στοχοποιηθεί ξεκάθαρα από τους κατά τ’ άλλα… άτεγκτους του SDNA, που έφθασαν μάλιστα στο σημείο να δημοσιεύσουν και ηχητικό ντοκουμέντο με διαφόρων ειδών μπινελίκια και απειλές εναντίον τους. Φαντάζομαι και οι ίδιοι γνωρίζουν ότι με τον τρόπο αυτό είναι σαν να… προτρέπουν και να δίνουν πάτημα στους ουκ ολίγους πρόθυμους θερμοκέφαλους να… αναλάβουν δράση, όπως έχουμε δει άπειρες φορές στο πρόσφατο και απώτερο παρελθόν. Δεν τους νοιάζει, όμως. Αλλωστε, δεν είναι η πρώτη φορά που προβαίνουν σε τέτοιου είδους «ανδραγαθήματα». Επανειλημμένως έχουν εκπέμψει αντίστοιχα μηνύματα για κάθε είδους ποδοσφαιρικούς παράγοντες, δημοσιογράφους και οποιονδήποτε άλλον εν πάση περιπτώσει δεν γουστάρουν για τον έναν ή τον άλλο λόγο τα… αφεντικά τους. Προφανώς και αυτή η παράμετρος εντάσσεται στο πλαίσιο της «εξυγίανσης», όπως την αντιλαμβάνεται όλο αυτό το βρωμερό σύστημα.
Κατά τ’ άλλα, σήμερα θα έχει πολύ ενδιαφέρον να δούμε την αντίδραση και τα ανακλαστικά ορισμένων σημαντικών παικτών για την εξίσωση της ομάδας, που μέχρι τώρα τουλάχιστον δεν είχαν την ευκαιρία να πάρουν χρόνο συμμετοχής σε παιχνίδια υψηλού ενδιαφέροντος. Ολους αυτούς ο Ολυμπιακός τούς χρειάζεται, αφού η χρονιά είναι μεγάλη, οι στόχοι πάντα υψηλοί και κυρίως οι άλλοι παραμονεύουν σε όλα τα επίπεδα για το οποιοδήποτε στραβοπάτημα. Είναι δε και μια ευκαιρία να δούμε και τον βαθμό ετοιμότητας στον οποίο τους διατηρεί ο Μπέντο, ο οποίος παρά τις επιμέρους ενστάσεις που μπορεί να έχει κανείς, έχει καταδείξει αν μη τι άλλο πως δεν καταλαβαίνει από ονόματα, επιλέγοντας εκείνους που θεωρεί ότι του κάνουν καλύτερα τη δουλειά κάθε φορά.
Για τον Παναθηναϊκό και το κλίμα που πάνε να δημιουργήσουν τα γνωστά παράκεντρα ενόψει της Κυριακής, τα έχουμε πει και θα τα ξαναπούμε και από αύριο. Να δούμε και τις επιλογές της…. Επιτροπής Εξομάλυνσης για τη διαιτησία.
Ο τηλεδικαστής Κυριάκος είχε τον γνωστό και μη εξαιρετέο Κακέτση (που πρόσφερε στιγμές απείρου κάλλους με τη φαιδρότητά του σε κάποια από τις… κωμωδίες της Δευτέρας, όπου ξεσπάθωσε με ύβρεις κατά του Μαρινάκη) καλεσμένο στη ραδιοφωνική του εκπομπή. Προφανώς, όλοι οι φίλοι του Μελισσανίδη, ανεξαρτήτως προέλευσης, παρελθόντος και βαθμού γραφικότητας, έχουν δικαίωμα να βάλουν ένα λιθαράκι στο εγχείρημα της… εξυγίανσης!

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου