Τώρα ήρθε και ο Γιούνκερ στην Ελλάδα, ο οποίος αφότου συνάντησε τον αγαπημένο των διεθνών τοκογλύφων, Αντώνη Σαμαρά, έσπευσε να επεκτείνει την προσβολή έναντι του Ελληνικού Λαού.
Αρχικά δήλωσε ότι οι συριζαίοι είναι καλοί υπηρέτες των διεθνών τοκογλύφων. Συγκεκριμένα και επί λέξει είπε: «Το πρόγραμμα εφαρμόζεται, η δόση εκταμιεύεται και επομένως για πρώτη φορά μετά από πολλά χρόνια δεν χρειαζεται να μιλήσουμε για προγράμματα προσαρμογής».
Στη συνέχεια έκανε έκκληση στα κόμματα να συσπειρωθούν για το καλό των Μνημονίων ή όπως ακριβώς το έθεσε «θα ήθελα οι πολιτικοί φορείς στην Ελλάδα και ο λαός να έχουν την ιδιοκτησία του προγράμματος».
Τέλος έσπευσε να προσβάλλει τον Ελληνικό Λαό, λέγοντας «αντιλαμβάνομαι πλήρως το κουράγιο και την αποφασιστικότητα των Ελλήνων και κυρίως με ό,τι έχει να κάνει με το πιο ευαίσθητο κομμάτι της κοινωνίας» .
Κοινώς, αυτό που βγαίνει από τις δηλώσεις Γιούνκερ είναι ότι γελάει με το ότι ο Τσίπρας πέρασε 10.000 σελίδες μνημονίων και ο Ελληνικός Λαός αποδέχεται (σε ένα ποσοστό, όπως δείχνουν οι δημοσκοπήσεις) ότι ο Μητσοτάκης αποτελεί «εναλλακτική». Γελάει και κοροϊδεύει ο Γιούνκερ διότι ο υποτακτικός Μητσοτάκης θα διαδεχτεί τον υποτακτικό Τσίπρα στην εφαρμογή των εθνοκτόνων μνημονίων.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου