Οι δημοσκοπήσεις αποτελούν εργαλείο ανάλυσης και δευτερευόντως πρόβλεψης, ωστόσο η πολιτική των εταιριών /δημοσκόπων συχνά έχει αποδειχτεί ότι εξασφαλίζει πρώτα τα συμφέροντα «του πελάτη». Με οτι συνεπάγεται αυτό …
Επιλέξαμε να παρουσιάσουμε μια δημοσκόπηση με πρωτοβουλία της ερευνητικής ομάδας φοιτητών του μεταπτυχιακού προγράμματος Πολιτικής Ανάλυσης του τμήματος Πολιτικών Επιστημών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Τα αποτελέσματα της έρευνας δεν προέρχονται από σταθμισμένο δείγμα. Η έρευνα διενεργείται αποκλειστικά στους χρήστες του διαδίκτυου. Όπως αναφέρουν στη σελίδα τους στο facebook μέχρι τα μεσάνυχτα της Πέμπτης είχαν απαντήσει στο ερωτηματολόγιο περισσότεροι από 178.000 πολίτες. Το ΟΧΙ υπερέχει συντριπτικά σε ποσοστό που αγγίζει το 70%, έναντι του ΝΑΙ που βρίσκεται κάτω από το 30%.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου