ΜΠΑΡΑ

Παρασκευή 26 Δεκεμβρίου 2014

Το πρώτο κινούμενο με LNG υψηλής ταχύτητας RoPax πλοίο στον κόσμο!

to_prwto_kinoumeno_me_lng_ferry

Το πρώτο υπό σουηδική σημαία τροφοδοτούμενο με LNG επιβατηγό πλοίο, και το πρώτο κινούμενο με LNG υψηλής ταχύτητας RoPax πλοίο στον κόσμο, που χτίζεται για τη σουηδική εταιρεία Rederi AB Gotland, θα διαθέτει μια ενσωματωμένη λύση Wärtsilä, συμπεριλαμβανομένου ενός αποκλειστικά τροφοδοτούμενου από LNG συστήματος πρόωσης , αποθήκευσης και εφοδιασμού καυσίμων, καθώς και συνολικού σχεδιασμού υπηρεσίες.
Το πλοίο βρίσκεται υπό κατασκευή στο ναυπηγείο Guangzhou Shipyard International (GSI) στην Κίνα και όταν παραδοθεί, θα πλεύσει μεταξύ της σουηδικής ηπειρωτικής χώρας και του νησιού Gotland. Η GSI συνήψε τη σύμβαση με τη Wärtsilä το Νοέμβριο.
Εκτός από το αποκλειστικά τροφοδοτούμενου από LNG συστήματος πρόωσης , αποθήκευσης και εφοδιασμού καυσίμων η ολοκληρωμένη λύση της Wärtsilä θα περιλαμβάνει υπηρεσίες που σχετίζονται με τη διαχείριση του έργου, τη μηχανική ενσωμάτωση, την επί τόπου υποστήριξη και συνολική ευθύνη για να τεθεί σε λειτουργία.
Στο πεδίο ευθύνης της Wärtsilä περιλαμβάνονται τέσσερις Wärtsilä 50DF κινητήρες διπλού καυσίμου, δύο κιβώτια ταχυτήτων, δύο έλικες ρυθμιζόμενου βήματος (CPPs) με σύστημα τηλεχειρισμού, δύο πηδάλια Energopac, δύο πλαϊνοί προωθητήρες, τέσσερα σετ βοηθητικής τροφοδοσίας Wärtsilä 20DF διπλού καυσίμου, δύο Wärtsilä LNGPac συστήματα χειρισμού καυσίμων φυσικού αερίου, μονάδες βαλβίδων αερίου, ένα σύστημα συμπαγή σιγαστήρα (compact silencer system-CSS), ένα εγκεκριμένο από την ΙΜΟ Wärtsilä Aquarius UV σύστημα διαχείρισης των υδάτων έρματος, ένα διαχωριστήρα μαζί με ένα σύστημα παρακολούθησης και πρόληψης της απόρριψης σεντινόνερων στη θάλασσα, υπηρεσίες διαχείρισης έργου, ενσωματωμένες μηχανικές υπηρεσίες, υπηρεσίες λειτουργίας και υπηρεσίες επί τόπου επίβλεψης κατά τη διάρκεια της εγκατάστασης. Η παράδοση του εξοπλισμού Wärtsilä θα ξεκινήσει στο τέλος του 2015 και το πλοίο έχει προγραμματιστεί να τεθεί σε λειτουργία το 2017.
“Μαζί με την Κινέζικη Guangzhou Shipyard International και τους Δανούς σχεδιαστές OSK-Shiptech, θα δώσουμε “σάρκα και οστά” στο πρώτο από μια εντελώς νέα γενιά γρήγορων αλλά και φιλικών προς το περιβάλλον ferries RoPax. Όχι μόνο η Wärtsilä θα παραδώσει το αποκλειστικά τροφοδοτούμενο από LNG σύστημα πρόωσης, αποθήκευσης και εφοδιασμού καυσίμων, αλλά θα παρέχει επίσης ολοκληρωμένες υπηρεσίες διαχείρισης έργου, όπως η μηχανική ενσωμάτωση, η επί τόπου υποστήριξη και η παρατεταμένη παρακολούθηση της λειτουργίας”, δήλωσε ο Wilco van der Linden, διευθυντής επιχειρηματικής ανάπτυξης, Εμπορικών Κρουαζιέρων και Ferry στο Wärtsilä Solutions.
Το πλοίο θα μεταφέρει περίπου 1650 επιβάτες, θα έχει γραμμή ρυμούλκησης μήκους 1750 μέτρων και θα μπορεί να φιλοξενήσει έναν αντίστοιχο αριθμό επιβατικών αυτοκινήτων, τροχόσπιτων και λεωφορείων. Έχει σχεδιαστεί για να πληροί τις απαιτήσεις ποιότητας του νηογνώμονα DNV-GL για το κλίμα, το θόρυβο και τους κραδασμούς.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου