ΜΠΑΡΑ

Παρασκευή 14 Νοεμβρίου 2014

Εμείς παίξαμε άσχημα και ο Ολυμπιακός ήταν εξαιρετικός"



"Εμείς παίξαμε άσχημα και ο Ολυμπιακός ήταν εξαιρετικός"

Δεν είχε να σχολιάσει πολλά ο Εργκίν Αταμάν μετά από το τέλος της αναμέτρησης του ΣΕΦ και τη βαριά ήττα της Γαλατάαραϊ από τον «εξαιρετικό Ολυμπιακό», όπως είπε χαρακτηριστικά ο Τούρκος τεχνικός.

Ο Αταμάν δήλωσε: «Ξεκινήσαμε πολύ χαλαρά, ο Ολυμπιακός μας έπαιξε πολύ επιθετική άμυνα και μας οδήγησε σε πολλά λάθη. Χάσαμε τον έλεγχο του ματς, ήμασταν πολύ κακοί και στην άμυνα και στην επίθεση.

Δεν έχουμε να πούμε πολλά για το ματς, ύστερα από τόσο άσχημο παιχνίδι. Είχαμε παίκτες «κλειδιά» πολύ άστοχους, δεν είναι αυτή η διαφορά μεταξύ των δύο ομάδων. Εμείς παίξαμε άσχημα και ο Ολυμπιακός ήταν εξαιρετικός, με την καθοδήγηση του Βασίλη Σπανούλη»

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου