ΜΠΑΡΑ

Κυριακή 16 Νοεμβρίου 2014

ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ: “ΕΤΣΙ ΣΚΟΤΩΣΕ ΤΗΝ 31ΧΡΟΝΗ ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ Ο ΠΡΩΗΝ ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΤΟΥ ΠΑΟ, Ν.ΝΤΑΜΠΙΖΑΣ”

- ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ ΤΗΣ ΦΟΝΙΚΗΣ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗΣ ΑΠΟ
ΤΙΣ ΚΑΜΕΡΕΣ ΤΗΣ ΤΡΟΧΑΙΑΣ- “ΗΤΑΝ ΠΙΩΜΕΝΟΣ ΚI ΕΤΡΕΧΕ”- ΝΤΑΜΠΙΖΑΣ: “ΜΕ
ΧΤΥΠΗΣΕ ΑΛΛΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΕΠΕΣΑ ΣΤΗ ΜΗΧΑΝΗ”(ΦΩΤΟ-ΒΙΝΤΕΟ )


makeleio372

Στο
φως της δημοσιότητας φέρνει για πρώτη φορά το makeleio.gr στοιχεία
φωτιά για το τροχαίο δυστύχημα που στοίχισε την ζωή της 31χρονης  Σπυριδούλας Λεπενιώτη
και στο οποίο εμπλέκεται ο Έλληνας διεθνής ποδοσφαιριστής και πρώην
πλέον (από την Τρίτη 11 Νοεμβρίου) τεχνικός διευθυντής του Παναθηναϊκού,
Νίκος Νταμπίζας.





Το  makeleio.gr, φέρνει στην επιφάνεια αποκλειστικές πληροφορίες αλλά
και συγκλονιστικά οπτικά ντοκουμέντα που δείχνουν τα τελευταία
δευτερόλεπτα πριν το μοιραίο δυστύχημα, αλλά και όσα συνέβησαν μετά από
αυτό. Οφείλουμε φυσικά να αναφέρουμε ότι ο διεθνής
ποδοσφαιριστής Νίκος Νταμπίζας, στην απολογία του  (η οποία δόθηκε 4
μήνες μετά το τροχαίο) ανέφερε ότι δεν έφερε καμία ευθύνη για το τροχαίο
και για τους λόγους, τους οποίους θα αναφέρουμε στο ρεπορτάζ μας,
ζητούσε να μην ασκηθεί δίωξη σε βάρος του. 



makeleio333


Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΥΧΤΑ ΤΗΣ ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑΣ


Το μοιραίο περιστατικό συνέβη τα ξημερώματα της 23ης
 Μαΐου του 2014 στις 4 περίπου τα ξημερώματα, όταν σύμφωνα με το δελτίο
συμβάντος της επιληφθείσας τροχαίας,  το αυτοκίνητο μάρκας Smart, το
οποίο οδηγούσε ο Νίκος Νταμπίζας, κινούμενο στην Λεωφόρο Βουλιαγμένης με
κατεύθυνση προς την Λεωφόρο Κ. Καραμανλή συγκρούστηκε με την μηχανή
στην οποία επέβαιναν η άτυχη Σπυριδούλα Λεπενιώτη και ο οδηγός της
μοτοσυκλέτας Σ.Σ (δεν επιθυμούμε να δημοσιοποιήσουμε τα στοιχεία του),
οι οποίοι κινούνταν προς την ίδια κατεύθυνση.


makeleio335


Όπως ο ίδιος ο Νίκος Νταμπίζας αναφέρει στην κατάθεσή του, κατά τις
ίδιες πληροφορίες, το αυτοκίνητό του προσέκρουσε στο πίσω και αριστερό
μέρος της μηχανής στο οποίο επέβαιναν τα δύο νεαρά παιδιά προκαλώντας
την ανατροπή της μηχανής. Ο θάνατος της Σπυριδούλας Λεπενιώτη σύμφωνα με
πηγές του makeleio.gr ήταν ακαριαίος, καθώς το σώμα της εκτινάχθηκε
στον αέρα και προσγειώθηκε επάνω στο παρμπρίζ του Smart και έπειτα στην
άσφαλτο, ενώ ο νεαρός οδηγός της μηχανής καθώς και ο διεθνής
ποδοσφαιριστής μεταφέρθηκαν τραυματισμένοι στο Ασκληπιείο Βούλας.


Και από τους τρεις εμπλεκόμενους λήφθηκε δείγμα αίματος για να διερευνηθεί εάν υπήρξε νωρίτερα κατανάλωση αλκοόλ ή άλλων ουσιών.


makeleio332


Η ΑΠΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΝΙΚΟΥ ΝΤΑΜΠΙΖΑ


Σύμφωνα με την απολογία – εξέταση του κατηγορούμενου Νίκου Νταμπίζα, η
οποία πραγματοποιήθηκε στις 26 Σεπτεμβρίου του 2014(όπως πληροφορήθηκε
το ΜΑΚΕΛΕΙΟ) τα ξημερώματα της 23ης  Μαΐου οδηγούσε το
αυτοκίνητό του με προορισμό το σπίτι του, στην μεσαία λωρίδα της Λ.
Βουλιαγμένης και με κανονική ταχύτητα. Κατά την διάρκεια της διαδρομής
 η οδική του συμπεριφορά φέρεται να ήταν φυσιολογική  σταματώντας στα
φανάρια. Όταν πλησίασε στη διασταύρωση της Λ. Βουλιαγμένης με την οδό
Ζεφύρου, εντελώς αιφνίδια ένιωσε ένα πολύ δυνατό και παρατεταμένο «μπαμ»
στην αριστερή πλευρά του αυτοκινήτου του. Αυτό είχε ως συνέπεια να
χάσει τον έλεγχο. Το αυτοκίνητο εξετράπη της πορείας του και προσέκρουσε
στην μηχανή στην οποία επέβαιναν δύο άτομα. Αμέσως μετά και παρά το
γεγονός ότι ήταν σοκαρισμένος, όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται κατά τις
ίδιες πηγές, επιχείρησε να βγει από το αυτοκίνητό του, ωστόσο η πόρτα
του οδηγού δεν άνοιγε λόγω του χτυπήματος που είχε δεχθεί νωρίτερα. Στην
συνέχεια ο Νίκος Νταμπίζας κάλεσε την σύζυγό του στο τηλέφωνο και
μεταφέρθηκε στο  νοσοκομείο. Σε ερώτηση των αρμόδιων αρχών ότι
“κατηγορείται για κατανάλωση αλκοόλ, αφού βρέθηκε ποσοστό 1.65 % και
στις δύο εξετάσεις που πραγματοποιήθηκαν”, ο ίδιος δεν έκανε καμία
αναφορά. Στο τέλος της απολογίας του ανέφερε ότι δεν φέρει καμία ευθύνη
για το τροχαίο και ζητά να μην ασκηθεί δίωξη σε βάρος του.


Η ΠΡΑΓΜΑΤΟΓΝΩΜΟΣΥΝΗ ΔΕΙΧΝΕΙ ΣΗΜΑΔΙΑ ΚΡΟΥΣΗΣ ΜΕ ΤΡΙΤΟ ΟΧΗΜΑ;


Σύμφωνα με την γνωμάτευση του διορισμένου πραγματογνώμονα Τάσου Δέδε,
το τελικό πόρισμα αναφέρει ότι “Το πιθανότερο ενδεχόμενο κατά την
εκτίμησή μου είναι ότι οι συγκεκριμένες αποξέσεις (στο αυτοκίνητο του Ν.
Νταμπίζα) προήλθαν από επαφή με άλλο όχημα”.


ΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΠΟΥ ΚΑΙΝΕ ΤΟΝ ΝΤΑΜΠΙΖΑ


Ωστόσο, σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του makeleio.gr, η
πλευρά της άτυχης Σπυριδούλας Λεπενιώτη, θα προσπαθήσει να καταρρίψει με
αποδείξεις στο δικαστήριο τα όσα ισχυρίστηκε ο Νίκος Νταμπίζας στην
απολογία του.  Ένα από τα στοιχεία κλειδιά που θα χρησιμοποιηθεί
εναντίον του διεθνή ποδοσφαιριστή και των όσων ισχυρίστηκε 4 μήνες μετά
το τροχαίο, είναι η  έκθεση αυτοψίας της επιληφθείσας τροχαίας,  στην
οποία κατά ενημερωμένες πηγές, «δεν διαπιστώθηκε η εμπλοκή ετέρου
οχήματος ούτε μας δηλώθηκε».


Επίσης, το γεγονός ότι στο ατύχημα δεν ενεπλάκη έτερο όχημα, το
ισχυρίζεται ένας ακόμη αυτόπτης μάρτυρας ο οποίος κινούνταν, όπως θα
δείτε και στο αποκλειστικό βίντεο ντοκουμέντο, δίπλα ακριβώς από το
αυτοκίνητο του Νίκου Νταμπίζα και την μηχανή του Σ.Σ. και ο οποίος
δήλωσε ότι το όχημα του ποδοσφαιριστή συγκρούστηκε και μάλιστα με μεγάλη
ταχύτητα με την μοτοσυκλέτα των παιδιών.


ΤΙ ΕΔΕΙΞΑΝ ΟΙ ΑΙΜΑΤΟΛΟΓΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ


Δείγματα αίματος ελήφθησαν και από τους τρεις εμπλεκόμενους στο δυστύχημα της 23ης
Μαΐου. Η έκθεση εργαστηριακής πραγματογνωμοσύνης έδειξε ότι ο οδηγός
της μηχανής δεν είχε καταναλώσει καθόλου αλκοόλ αφού η περιεκτικότητα
του αίματος σε οινόπνευμα ήταν 0.00 %, ενώ κατά πληροφόρηση που έχουμε
αλλά και σύμφωνα με όσα φέρεται να αναφέρουν, μεταξύ άλλων στην αγωγή
τους οι συγγενείς των νεαρών παιδιών, από την εξέταση του Νίκου Νταμπίζα
προέκυψε ότι η περιεκτικότητα του αίματος σε οινόπνευμα ήταν ένα
γραμμάριο και εξήντα πέντε εκατοστά του γραμμαρίου κατά λίτρο αίματος,
δηλαδή 1.65 %





Το makeleio.gr επικοινώνησε και με τον δικηγόρο της οικογένειας της
Σπυριδούλας Λεπενιώτη κ. Νικόλαο Ρισβά, ο οποίος ωστόσο δεν επιθυμεί να
κάνει καμία δήλωση πριν την έκβαση της δίκης.


makeleio370


ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΑ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΜΕΡΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ


Το makeleio.gr εξασφάλισε τα συγκλονιστικά τελευταία δευτερόλεπτα που
η 31χρονη κοπέλα βρισκόταν στην ζωή. Στο βίντεο που κατέγραψαν οι
κάμερες κυκλοφορίας φαίνεται η στιγμή που πλησιάζει το όχημα του Νίκου
Νταμπίζα (όπως βλέπετε την οθόνη στα αριστερά σας, το Smart μέσα στον
κόκκινο κύκλο), το οποίο σταματά στον κόκκινο σηματοδότη της Λ.
Βουλιαγμένης.  Την ίδια ώρα (ανάμεσα στα δύο αυτοκίνητα) έρχεται η
μηχανή με τους δύο επιβάτες και οι οποίοι πιθανόν δεν φοράνε κράνος. Το
φανάρι γίνεται πράσινο και τα τρία οχήματα (και μοναδικά που φαίνονται
στο πλάνο μέχρι εκείνη την στιγμή) ξεκινούν. Η μηχανή επιταχύνει και
περνάει τα οχήματα… δυστυχώς. Το αμέσως επόμενο φανάρι είναι και το
σημείο της μοιραίας σύγκρουσης. Ο οδηγός του τρίτου αυτοκινήτου (στα
δεξιά της οθόνης) σύμφωνα με πληροφορίες δεν έφυγε από το συμβάν, αλλά
παρέμεινε στο σημείο ως αυτόπτης μάρτυρας.




Στο επόμενο αποκλειστικό βίντεο επίσης από κάμερες κυκλοφορίας αμέσως
μετά το συμβάν, φαίνεται στο βάθος και  αριστερά, το ασθενοφόρο όπου
παραλαμβάνει τα θύματα του τροχαίου, ενώ στα δεξιά επάνω στην νησίδα της
Λ. Βουλιαγμένης το σταματημένο Smart του Νίκου Νταμπίζα, με την πόρτα
από την μεριά του οδηγού ανοιχτή, (η πόρτα η οποία νωρίτερα σύμφωνα με
τα λεγόμενα στην κατάθεση του ποδοσφαιριστή, δεν άνοιγε λόγω της
«σφοδρής σύγκρουσης με άλλο όχημα»).









ntampizas


Άραγε η διοίκηση του Παναθηναϊκού γνώριζε πως ο τεχνικός της
διευθυντής έξι μήνες πριν την διάλυση της συνεργασίας τους, κατηγορείται
πως οδηγούσε «σε άθλια κατάσταση μέθης» όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται
στην αγωγή της οικογένειας, προκαλώντας τον θάνατο μιας νεαρής κοπέλας;
Και αν ναι, τι έκανε για αυτό; Έπαιξε ρόλο ο άδικος χαμός της
Σπυριδούλας Λεπενιώτη στην λήξη της συνεργασίας του Νίκου Νταμπίζα με
τον Παναθηναϊκό και ποια πρέπει να είναι τέλος πάντων τα διδάγματα που
μεταφέρει ο αθλητισμός στην νεολαία;


makeleio366


ΔΕΝ ΗΤΑΝ Η ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ


Σύμφωνα με δημοσιεύματα, στις 12 Ιουνίου 2003 τα ξημερώματα, ο Νίκος
Νταμπίζας είχε προκαλέσει και πάλι τροχαίο και μάλιστα και πάλι στην
παραλιακή. Το αμάξι που οδηγούσε είχε ξεφύγει από την πορεία του και
είχε πέσει επάνω σε φωτεινό σηματοδότη. Ο οδηγός κατάφερε να βγει από το
αυτοκίνητο, πριν τυλιχθεί στις φλόγες. Το ατύχημα, όπως ανέφεραν τα
δημοσιεύματα εκείνης της περιόδου, συνέβη κάτω από αδιευκρίνιστες
συνθήκες. Ορισμένες πληροφορίες ανέφεραν ότι ο ποδοσφαιριστής είχε
αναπτύξει υπερβολική ταχύτητα με αποτέλεσμα να χάσει τον έλεγχο. Μάλιστα
είχε σπάσει το βραχίονα του δεξιού του χεριού, αλλά κατάφερε να ξεφύγει
τον κίνδυνο. Τότε μεταφέρθηκε στο Γενικό Κρατικό Νοσοκομείο Αθηνών,
υποβλήθηκε σε χειρουργείο και παρέμεινε εκτός αγωνιστικών χώρων για
περίπου ένα μήνα.


makeleio365 makeleio368 makeleio369





Πάντως ο φερόμενος ως δράστης, πρώην διεθνής ποδοσφαιριστής, σε στενό
κύκλο προσώπων του φέρεται να δηλώνει ότι κατηγορείται αδίκως και ότι
όλη η υπόθεση αφορά τα δικαστήρια στα οποία θα κριθεί η βασιμότητα
αγωγών αλλά και διώξεων.


ΠΩΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΟΜΑΣΤΕ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΟΥΜΕ ΠΩΣ Ο ΟΔΗΓΟΣ ΣΕ ΕΝΑ ΤΡΟΧΑΙΟ ΕΙΝΑΙ ΜΕΘΥΣΜΕΝΟΣ


Εάν ο οδηγός του άλλου οχήματος φαίνεται ότι είναι μεθυσμένος,
επιμένουμε ώστε η Τ.Ο.Τ.Α. (Τμήμα Οδικών Τροχαίων Ατυχημάτων) να
προχωρήσει σε αλκοτέστ.


Εάν αποδειχθεί ότι πραγματικά είναι μεθυσμένος, η ασφαλιστική
εταιρεία του άλλου οχήματος (εάν έχει ευθύνη για το ατύχημα) έχει
υποχρέωση να μας αποζημιώσει.


Δεν ενεργούμε “κοινωνικά” και δεν επιτρέπουμε την ασυδοσία δεχόμενοι
είτε να δηλωθεί ότι άλλος οδηγούσε το όχημα ή ότι ο άλλος οδηγός
τραυματίστηκε ελαφρά και έπρεπε να “φύγει αμέσως” για πρώτες βοήθειες
πριν προλάβει να έρθει η ΤΟΤΑ.


Ο ίδιος ασυνείδητος οδηγός μπορεί αύριο να έχει την ευθύνη για τον θάνατο κάποιου συνανθρώπου μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου