Μετά
από 2 χρόνια παροπλισμού στην ντάνα της Ελευσίνας, το SPEEDRUNNER II
φαίνεται πως βρήκε νέο ρόλο. Έτσι σίγουρη θεωρείται η πώληση του
ταχύπλοου της AEGEAN SPEED LINES, στην μακρινή Παραγουάη. Το ταχύπλοο
που καθιερώθηκε στις Δυτικές Κυκλάδες, σύντομα θα αφήσει την χώρα μας,
μετά από 7 ολόκληρα χρόνια παρουσίας στα ελληνικά νερά. Ήταν μεσημέρι
της 26ης Μαίου 2007 όταν πέρασε τα φανάρια του Πειραιά για πρώτη φορά.
Ταξίδεψε στην Σίφνο, στην Σέριφο, στην Μήλο, στην Κίμωλο, στην Σίκινο , στην Φολέγανδρο, στην Ίο, στην Σαντορίνη, στην Πάρο, στην Τήνο, στο Ρέθυμνο, στο Ηράκλειο, εξυπηρετώντας χιλιάδες επιβάτες. Συμμετείχε στην επιχείρηση απεγκλωβισμού στην Λιβύη μαζί με τα υπόλοιπα πλοία του ελληνικού στόλου που κλήθηκαν να βοηθήσουν.
Καπετάνιοι του σε όλο αυτό το χρονικό διάστημα που ταξίδεψε στην Ελλάδα ήταν ο Cpt Κυριάκος Κύρου, ο Cpt Αντώνης Καμακάρης, ο Cpt Άγγελος Κοντομηνάς, ο Cpt Γιώργος Ευμορφόπουλος και ο Cpt Νίκος Σαμιώτης. Ένα ταχύπλοο που έβαλε και αυτό με την σειρά του το λιθαράκι του στην αναβάθμιση των θαλάσσιων υπηρεσιών στην χώρα μας, δυστυχώς φεύγει απο κοντά μας…..
Ταξίδεψε στην Σίφνο, στην Σέριφο, στην Μήλο, στην Κίμωλο, στην Σίκινο , στην Φολέγανδρο, στην Ίο, στην Σαντορίνη, στην Πάρο, στην Τήνο, στο Ρέθυμνο, στο Ηράκλειο, εξυπηρετώντας χιλιάδες επιβάτες. Συμμετείχε στην επιχείρηση απεγκλωβισμού στην Λιβύη μαζί με τα υπόλοιπα πλοία του ελληνικού στόλου που κλήθηκαν να βοηθήσουν.
Καπετάνιοι του σε όλο αυτό το χρονικό διάστημα που ταξίδεψε στην Ελλάδα ήταν ο Cpt Κυριάκος Κύρου, ο Cpt Αντώνης Καμακάρης, ο Cpt Άγγελος Κοντομηνάς, ο Cpt Γιώργος Ευμορφόπουλος και ο Cpt Νίκος Σαμιώτης. Ένα ταχύπλοο που έβαλε και αυτό με την σειρά του το λιθαράκι του στην αναβάθμιση των θαλάσσιων υπηρεσιών στην χώρα μας, δυστυχώς φεύγει απο κοντά μας…..
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου