Ο Μάνος Ιωάννου μίλησε στον Γιάννη Πουλόπουλο και το περιοδικό ΟΚ! για τη σχέση του με τη Ναταλία Γερμανού και φυσικά ανέφερε τα καλά αλλά και τα… κακά της.
«Όσο και αν προς τα έξω δίνει την εικόνα της δυναμικής γυναίκας, κρύβει τρομερές ευαισθησίες», δήλωσε για τη σύντροφό του και πρόσθεσε ότι «είναι μία πανέμορφη, νέα γυναίκα με προσωπικότητα που έχει μεγαλώσει σε ένα σπίτι με τρομερό ήθος και αρχές».
Ωστόσο, στην ερώτηση «τι είναι αυτό που σε ενοχλεί», ο Μάνος απάντησε ότι τον πειράζει η ανασφάλειά της: «αν υποθέσουμε ότι με άριστα το δέκα, ως γυναίκα παίρνει –για να μην πω δέκα και με θεωρήσετε υπερβολικό- εννέα, εκείνη πιστεύει ότι αξίζει επτά ή οκτώ».
Όπως ανέφερε, η Ναταλία σε κάποιες περιπτώσεις τον ζηλεύει, ενώ ο ίδιος, επειδή γνωρίζει τι άνθρωπο έχει στο πλευρό του, ακόμη κι αν αισθανθεί κάτι δεν είναι στο χαρακτήρα του να κάνει σκηνή.manos ioannou natalia germanou1
Γελώντας, είπε επίσης ότι αν την έπιανε να ψάχνει το κινητό του θα τη χώριζε! «Δε μου αρέσει να μου κάνουν πράγματα που δεν θα έκανα σε καμία περίπτωση. Δεν έχω ψάξει ποτέ κινητό και με ενόχλησε πολύ όταν μου το έκαναν», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Ωστόσο, όταν ερωτήθη αν η Ναταλία είναι το άλλο του μισό, ο Μάνος απάντησε ότι είναι… μικρός ακόμη για να ξέρει: «για να απαντήσω σε αυτή την ερώτηση, θα πρέπει να έχω φτάσει σε προχωρημένη ηλικία και να κάνω τον απολογισμό μου». Πάντως, όπως είπε, μέχρι τώρα όλα δείχνουν ότι έτσι είναι.