ΜΠΑΡΑ

Πέμπτη 23 Οκτωβρίου 2014

Η κριτική των παικτών: Ρομπέρτο αλάνι, για πάντα στο λιμάνι!


Η εισβολή του Μίτσελ στο γήπεδο και ο εναγκαλισμός του με τον Ρομπέρτο καταδεικνύει το ότι ο Ισπανός τερματοφύλακας ήταν όπως και πέρυσι με την Μπενφίκα ο κορυφαίος του γηπέδου.

Σπάνια ο Μίτσελ στοχεύει παίκτη του είτε αρνητικά, είτε θετικά, αλλά το έκανε δεύτερη φορά στην καριέρα του , αγκαλιάζοντας τον Ρομπέρτο μετά το τέλος του ματς. Λύθηκε με τον καλύτερο τρόπο η παρεξήγηση του Μάλμε.


Η κριτική των παικτών
ΡΟΜΠΕΡΤΟ: Ο κορυφαίος των κορυφαίων, αφού έκανε τουλάχιστον τέσσερις καταπληκτικές αποκρούσεις σε σουτ των   Mοράτι (65, 80), αλλά και του Τέβες(75, 86), ενώ καθοδήγησε άριστα την άμυνα και δεν είναι τυχαίο ότι για πρώτη φορά ο Ολυμπιακός κράτησε το μηδέν στο Τσάμπιονς Λιγκ, ενώ στο πρωτάθλημα τα κατάφερε μόνο στα ματς με τη Βέροια και τον ΟΦΗ. Μετά από κάθε μεγάλη απόκρουση ο κόσμος αναγνώριζε την αξία του και φώναζε "Ρομπέρο αλάνι, για πάντα στο λιμάνι". O Mίτσελ, όπως και στο περσινό ματς με την Μπενφίκα έτρεξε προς το μέρος του,με τη λήξη του αγώνα και τον αγκάλιασε.

ΕΛΑΜΠΝΑΤΛΟΥΙ:  Πάλι από την δική του πλευρά φόρτωσε η αντίπαλη ομάδα, που ήταν διαβασμένη, αλλά σε σχέση με τα προηγούμενα ματς, κράτησε όσο μπορούσε, με τη βοήθεια φυσικά του Μανιάτη. Μεγάλη επέμβαση  στο 12', όταν έσωσε στην γραμμή πριν η μπάλα καταλήξει στα δίχτυα της ομάδας του.

ΜΑΖΟΥΑΚΟΥ: Δεν είχε κανένα πρόβλημα από την πλευρά του, αφού η Γιουβέντους προτίμησε να ...χτυπήσει τον Ελαμπνταλαουί. Έπαιξε πιο συντηρητικά απότι στα προηγούμενα ματς και είχε το μυαλό του περισσότερο στην άμυνα , παρά στην επίθεση. Αυτές όμως ήταν και οι ανάγκες του παιχνιδιού. Στο 43' έσωσε την εστία του Ολυμπιακού σε φάση που μπορούσε να καταλήξει σε γκολ.

ΜΠΟΤΙΑ: Σε σχέση με προηγούμενες φορές ήταν καλός, έκοψε με το κεφάλι και με τα πόδια και  δεν επέτρεψε να ασχοληθεί ο κόσμος μαζί του. Τουναντίον οι οπαδοί του Ολυμπιακού τον βοήθησαν, τον χειροκρότησαν σε καλές στιγμές, του έδωσαν ψυχολογική ώθηση. Από δικό του κλέψιμο και πάσα στον  Τσόρι, ξεκίνησε η φάση του γκολ για τον Ολυμπιακό. Του πήγε το παιχνίδι, που κρατήθηκε σε μικρούς χώρους.

ΑΜΠΙΝΤΑΛ: Ο αδύναμος κρίκος της άμυνας, αφού του έφυγαν πολλές φάσεις και μπορούμε να τον κατατάξουμε στους μη διακριθέντες, αφού  δεν βγήκε εκεί που έπρεπε και δεν "καθάρισε" επικίνδυνες καταστάσεις. Είχε προβλήματα στον έναν εναντίον ενός.

ΚΑΣΑΜΙ: 'Ηταν ο σκόρερ, αλλά από εκεί και πέρα πήγαινε πάντα δεύτερος στην μπάλα, μακριά από  τον καλό εαυτό του, προσπάθησε, αλλά δεν του βγήκε το ματς. Δεν ήταν με λίγα λόγια ο Κασάμι των προηγουμένων παιχνιδιών. Έχασε μεγάλη ευκαιρία να τελειώσει το ματς στο δεύτερο ημίχρονο. Ήταν όμως ο σκόρερ του ματς , όπως προέβλεψε ο Ρομπέρτο, αλλά με το πόδι και όχι με το κεφάλι.

ΜΑΝΙΑΤΗΣ Έκανε μεγάλο παιχνίδι, βοήθησε τα μάλα στη δεξιά πλευρά, έκανε όταν χρειάστηκε καθυστέρηση, ενώ μαζί με τον Ρομπέρτο καθοδηγούσε την άμυνα του και έβγαζε  μπροστά το παιχνίδι.

ΕΝΤΙΓΚΑ: Συγκαταλέγεται για μια ακόμη φορά στου κορυφαίους, αφού έκοβε και έραβε. Πάγωνε το παιχνίδι, προωθούσε την μπάλα και ήταν από αυτούς που ύψωνε τείχος στους αντίπαλους επιθετικούς με τις τοποθετήσεις του.

ΤΣΟΡΙ: Μαζί με τον Ρομπέρτο , ο κορυφαίος του αγώνα, αφού κάθε φορά που έπαιρνε την μπάλα τον αισθανόταν η αντίπαλη άμυνα. Απο αυτόν ξεκίνησε το γκολ, αλλά και η μεγάλη ευκαιρία του Κασάμι στο δεύτερο ημίχρονο.

ΜΗΤΡΟΓΛΟΥ: Δεν ήταν παιχνίδι για σέντερ φορ περιοχής, αλλά και μόνο η ασίστ που έκανε στον Κασάμι στο γκολ του Ολυμπιακού έφτανε και περίσσευε. Καλώς αντικαταστάθηκε αφού χρειαζόταν ένα παίκτης να μαρκάρει και να πιέσει.

ΜΙΛΙΒΟΓΕΒΙΤΣ: Έκανε πάλι πολλά χιλιόμετρα, έκλεισε διαδρόμους, βοήθησε στην αμυντική λειτουργία , αλλά και στην ανάπτυξη της ομάδας. Κουράστηκε όπως ήταν φυσικό προς το τέλος του ματς.

ΑΦΕΛΑΙ : Η δουλειά του ήταν να πιέσει, το έκανε , αλλά δεν μπόρεσε να πάρει κάθετη μπαλιά για να εκμεταλλευτεί την ταχύτητα του, που ήταν και ο λόγος που ο Μίτσελ τον έβαλε στο παιχνίδι.

ΦΟΥΣΤΕΡ : Έπαιξε λίγο, έτρεξε όσο μπορούσε

ΓΙΑΝΝΟΥΛΗΣ  :  Χρησιμοποιήθηκε μόνο στις καθυστερήσεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου