ΜΠΑΡΑ

Κυριακή 22 Ιουνίου 2014

“ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ η Wind! Δεν υπάρχει Τεχνικός ούτε για δείγμα το ΣΚ! Ξεφτιλίκια…”


wind

“Eίμαι πελάτης στην εταιρεία της Wind τα τελευταία 5 χρόνια με συνέπεια στην τακτοποίηση των λογαριασμών μου, για να μου το ανταποδώσουν με μια απαράδεκτη συμπεριφορά.
Από την Παρασκευή το μεσημέρι χωρίς καμία ενημέρωση κόπηκε το σήμα τόσο στο ίντερνετ όσο και στο σταθερό μου τηλέφωνο.
Μετά από επικοινωνίες με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών με ενημέρωσαν πως είναι βλάβη από τον ΟΤΕ, που κάνει αλλαγές στα καλώδια. Μέσα σε δυο τρεις ώρες λοιπόν ο ΟΤΕ είχε τακτοποιήσει το θέμα με την καλωδιοποίηση και απο κει και πέρα ήταν θέμα των τεχνικών  της Wind να δώσουν σήμα ξανά στη γραμμή!
Καμία ενημέρωση για το τι γίνεται. Όταν τους κάλεσα την Παρασκευή το απόγευμα μου είπανε ότι επειδή ο ΟΤΕ έχει αποκαταστήσει τη βλάβη, είναι θέμα λεπτών να τακτοποιήσει την αποκατάσταση του σήματος από τη Wind.
Βέβαια κανένα σημα δεν επανήλθε ΠΟΤΕ!!! Για να τους ξανακαλέσω και να μου πούνε ότι οι τεχνικοί της Wind δεν δουλεύουν ΣαββατοΚυριακο!
Κατεβάζει ρολά η εταιρεία το ΣΚ; Μάλλον πήγανε για μπάνιο οι τεχνικοί. Και αντε δεν δουλευουν! Δεν μπορούν να βαλουν βαρδιες το ΣΚ με τεχνικό team να εξυπηρετούν τους πελάτες;
“Έχετε δίκιο σας καταλαβαίνουμε…” λένε συνέχεια λες και ειναι καραμέλα το δίκιο να το πιπιλήσουμε.
Να σημειώσω ότι το ιντερνετ και το σταθερο τηλέφωνο ΔΥΣΤΥΧΩΣ είναι μέρος της δουλειάς μου πραγμα που σημαίνει ότι δεν γινεται να δουλέψω.
Θα μου πληρώσει η κ.Wind τις μέρες αυτές η θα μου αφαιρέσουν το ποσό από το πάγειο;
Απαράδεκτη συμπεριφορά , καμία ενημέρωση! Για να μου πούνε στο τέλος οτι δεν σας εγγυόμαστε αν θα εχετε ΣΗΜΑ τη Δευτέρα. Αναλόγως τη βλάβη. Ποια βλάβη; Το σήμα που πρέπει να δώσουν στη γραμμή που αποκαταστάθηκε σε τρεις ώρες από τον ΟΤΕ;
Τεσσερις μέρες χωρίς ιντερνετ και σταθερό ΚΑΙ βλέπουμε…
 Μας κοροιδευουν ψιλό γαζί και εμείς τους πληρώνουμε!”

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου