ΜΠΑΡΑ

Δευτέρα 2 Ιουνίου 2014

Επεισοδιακή απολογία Μπούκουρα: “Είμαι νεκρός άνθρωπος…δύο φορές πήγα να κρεμαστώ στο κελί μου!” – Διαβάστε ΟΛΗ την απολογία Μπούκουρα στο

Μετα απο μια επεισοδιακή απολογία ο ανεξάρτητος πλέον βουλευτής της Χρυσής Αυγής Σταθης Μπουκουρας έφυγε απο το γραφείο των ανακριτριων που χειρίζονται την υποθεση της Χρυσής Αυγής καταγγέλλοντας την διαδικασία ως “μεροληπτική και απάνθρωπη”.
Ο συνήγορος του Αλέξης Κουγιας υποστήριξε σε δήλωση του οτι ”ζητήθηκε απο τον Στάθη Μπούκουρα να μιλήσει για άλλους κατηγορουμένους, για πράγματα που δεν γνωρίζει , με αντάλλαγμα την ελευθερία του. Σίγουρα υπαρχουν κάποιοι που έχουν διαπράξει εγκληματικές ενέργειες αλλά μεταξύ αυτών δεν είναι ο εντολέας μου. Δεν έχω ξαναδεί πιο απάνθρωπη ανάκριση”, είπε ο δικηγόρος χαρακτηρίζοντας την ανάκριση Ιερά εξέταση.
Ο κατηγορούμενος βουλευτης παρέμεινε στο γραφείο των ανακριτριων περίπου μιάμιση ωρα όπου κλήθηκε να απαντησει σε διευκρινιστικές ερωτήσεις για το 40 σελίδων απολογητικό υπόμνημα το οποιο κατέθεσε στις δικαστικές λειτουργούς. Ωστόσο, η εξέλιξη δεν ήταν η αναμενόμενη αφού εκανε χρήση του δικαιώματος της σιωπής.
Στη γραπτή δήλωση που υπέβαλλε ενωπιον των ανακριτριων ο βουέυτής αναφέρει:
“Οι ερωτήσεις που μου κάνετε είναι άσχετες με το κατηγορητήριο. Διατυπωνονται με μεροληπτικό τρόπο σε βάρος μου , γεγονός που αποδεικνύει την προκατάλειψή σας σε βάρος μου αφού οι ερωτήσεις ας γίνονται με διατύπωση και τρόπο που δε στοχεύει στην διάγνωση της αληθειας, αλλά στην με το ζόρι στοιχειοθετηση ανύπαρκτων κατηγοριών σε βάρος μου καθιστώντας την διαδικασία σε βάρος μου μεροληπτική και απάνθρωπη. Για το λόγο αυτό δηλώνω ότι δεν επιθυμώ τη συνέχιση της αποδεικτικης διαδικασίας”.
 Συγκεκριμένα στην απολογία του ερωτάται απο τις ανακρίτριες Κλαπα και Δημητροπούλου:
Ερ: Οι ανακρίτριες και ο εισαγγελέας θέλουν να σας υποβαλουν ερωτήσεις. Θα τις ακούσετε ή αρνείστε;

Απ: Αρνούμαι, δεν είμαι σε ψυχική κατασταση να σας απαντήσω, θέλω να πάω στα παιδιά μου. Είμαι νεκρός άνθρωπος , φανταστείτε την καταστασή μου. Δεν είμαι ούτε φασίστας , ούτε ναζιστής, δεν έχω κάνει τίποτα και το απέδειξα. Είναι νεκρός, είμαι ένας άδειος άνθρωπος χωρίς τα παιδιά μου. Εχω χάσει 16 κιλά σε τέσσερις μήνες. Εφυγα, ανεξαρτητοποιήθηκα με διώξανε .’ Τους έκανα χατίρια. Ελεγα αυτά που μου έλεγαν. Δυο φορές έχω επιχειρήσει να κρεμαστώ στο κελί μου . Γιατι είμαι στη φυλάκή;”.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου