ΜΠΑΡΑ

Δευτέρα 9 Ιουνίου 2014

Σοφία Βούλτεψη: Ρεζίλι με το καλημέρα! “Πως είναι τα μαλλιά μου, πως είμαι, είμαι χάλια;”


voultepsi2

Ανέτοιμη και απροετοίμαστη αλλά και “άψητη” παρά τις πάμπολλες πρωινές βόλτες και τα στασίδια που έπιανε στους Παπαδο-Καμπουράκηδες και στους Αυτιάδες για να την βλέπουν τα γερόντια και οι γριούλες και τα σάψαλα, η κυρία Σοφία Βούλτεψη στο πόστο του κυβερνητικού εκπροσώπου. Θα πέσει άπειρο γέλιο, νομίζουμε.
Το πρώτο γέλιο έπεσε με το καλημέρα πριν ανακοινώσει το νέο υπουργικό συμβούλιο: “ ”Πως είναι τα μαλλιά μου, πως είμαι, είμαι χάλια;. Παναγία μου”, έλεγε την κάμερα της ΝΕΡΙΤ ανοιχτή. Κυρία Βούλτεψη άλλο το ξεκατίνιασμα στα πρωινάδικα και άλλο η θέση του κυβερνητικού εκπροσώπου στην κυβέρνηση της Ελλάδος.
Άγχος. Κακός σύμβουλος…

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου