ΜΠΑΡΑ

Τρίτη 13 Μαΐου 2014

Του Ιορδάνη Δαμιανού υποψήφιου δημοτικού συμβούλου "Ναύπλιο Νέα Ελπίδα"

 
 
 Τα τελευταία χρόνια, όπως όλη η Χώρα, έτσι κι ο Δήμος μας ταλαιπωρείται από πολλά και κατ εξακολούθηση άλυτα προβλήματα! Αδιαμφισβήτητα, ο Δήμος Ναυπλίου είναι ένας από τους ομορφότερους δήμους της Ελλάδας κι όχι μόνο. Με μοναδική ιστορία, κατέχει θέση λαμπρή από τα αρχαία χρόνια μέχρι και τις μέρες μας. Όμως η προβολή, δεν είναι όπως του πρέπει. Από πού να αρχίσει κανείς…

Από το πανέμορφο τουριστικό Τολό, την Ασίνη με τον πανάρχαιο πλούτο της, τα Λευκάκια με τη μαγευτική τους θέα ως τα ευλογημένα χώματα των Ιρίων. Το κοσμοπολίτικο Δρέπανο, το γραφικό Βιβάρι, το αγέρωχο Αραχναίο, την πρασινόλουστη με ευλογία Αγία Τριάδα την Πουλακίδα και το Ανυφί μας. Στην αγκάλη του κάμπου το Νέο Ροϊνό το εύφορο Παναρίτη και τα αμφιθεατρικά Πυργιώτικα! Πώς να κρατήσει κανείς μακριά από την καρδιά του τη Μιδέα και το Μάνεσι καθώς και την καστροφρούρητη Τίρυνθα και το Ηραίο με τους αμύθητους και υπέρλαμπρους θησαυρούς τους.
Ο συνδυασμός μας ΝΑΥΠΛΙΟ ΝΕΑ ΕΛΠΙΔΑ με αρχηγό το Χρήστο Γραμματικόπουλο, έχει τη χάρη του ΑΦΘΑΡΤΟΥ μιας κι αποτελείται από ανθρώπους ΝΕΟΥΣ και πραγματικά δυναμικούς, πράγμα που το ‘ φωνάζει’ ο βίος τους. Ανθρώπους αυτοδημιούργητους όπως κι ο επικεφαλής του συνδυασμού – ανθρώπους ιδιαίτερα επιτυχημένους στο προσωπικό και προπάντων επαγγελματικό τους διάβα!

Από τη μεριά μου ελάχιστος δημότης, συντάσσομαι στο πλευρό του Χρήστου Γραμματικόπουλου και ως ‘γεννημένος νικητής’ θα δώσω νικηφόρα τη μάχη για το Δήμο μας, με σημαία μου την αμέριστη εμπιστοσύνη σας! Τα προβλήματα των Δημοτών, είναι και δικά μου προβλήματα μιας κι είμαι σώμα δικό σας. Ότι ενοχλεί τον συμπολίτη μου ενοχλεί κι εμένα! Ότι τον κάνει περήφανο μου δίνει δύναμη και χαρά.

Ο Δήμος Ναυπλίου χρειάζεται ‘νέους & δυναμικούς’ παράγοντες σε όλα τα σημεία ευθύνης και δράσης. Ανθρώπους δίχως υστεροβουλία έτοιμους για συλλογική δουλειά. Μαζί με τους έμπειρους που έδειξαν στο παρελθόν την αξία τους, κάνουμε μείγμα δυνατό, ικανό να κτίσει μια ΝΕΑ ΕΛΠΙΔΑ στον τόπο μας και συνάμα στις ψυχές μας…

Στον αγώνα αυτό, καλώ ΟΛΟΥΣ ΕΣΑΣ που πιστεύετε σε ένα αύριο λαμπρό και άξιο για τον τόπο μας. Είναι τιμή μου που είμαι ένας από σας!

Ο δικός σας Ιορδάνης (Danny) Δαμιανός.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου