ΜΠΑΡΑ

Τετάρτη 7 Μαΐου 2014

Απίστευτο συνταγματικό πραξικόπημα για την παιδεία – Πώς η «ευρηματικότης» ξεπερνά τα όρια και της πιο νοσηρής φαντασίας!




Δεν μπήκε στην Διαβούλευση!
Στουρνάρας, Αρβανιτόπουλος, Χατζηδάκης, το υπογράφουν,ενώ ο Μητσοτάκης, αναφέρεται μεν, δεν το υπογράφει δε!Ποιον γνωστό καθηγητή «φωτογραφίζει» ο Αρβανιτόπουλος;«Επί Μπαλτάκου δεν θα πέρναγε η τροπολογία»… Για ένα νέο απίστευτο συνταγματικό πραξικόπημα – στον χώρο της έρημης της Παιδείας μας αυτήν την φορά! – μιλούν ήδη έγκυροι νομικοί κύκλοι!!! Πλέον η «ευρηματικότης» ξεπερνά τα όρια και της πιο νοσηρής φαντασίας
! Με(ν)τροπολογία η οποία κατετέθη «νύκτωρ», δηλ. μόλις την 29η Απριλίου 2014, μια ημέρα δηλαδή πριν την «εργατική Πρωτομαγιά», απεργία και αργία, όταν τα μυαλά όλων ήταν ήδη στην εξοχή… Με ορίζοντα να ψηφισθεί μόλις στις 7.5.14! Δηλαδή σήμερα, μετά από μόλις δυο εργάσιμες ημέρες!!!
(Μεσολάβησε η απεργία/αργία της Πρωτομαγιά και η αργία του Σαββατοκύριακου!). Και μάλιστα σε «άσχετο» με θέματα της Παιδείας σχέδιο νόμου του… υπουργείου Αναπτύξεως, το οποίο αφορά στις… λαϊκές αγορές!!! Και έχει ως τίτλο «Άσκηση εμπορικών δραστηριοτήτων εκτός καταστήματος»!!! Στην 10η σελίδα αυτού ορίζεται, ότι «οι τίτλοι σπουδών ανώτατης εκπαίδευσης διεθνών οργανισμών, στους οποίους μετέχει η Ελληνική Δημοκρατία, είναι ισότιμοι προς τους τίτλους σπουδών των ελληνικών δημοσίων τίτλων ανώτατων εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων».
Την (ν)τροπολογία υπογράφουν (σελ. 20) οι υπουργοί Οικονομικών (Στουρνάρας), Παιδείας (Αρβανιτόπουλος), και Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας (Χατζηδάκης), αλλά και ο Διοικητικής Μεταρρύθμισης (Μητσοτάκης) – αν και στο σημείο αυτό είναι ανυπόγραφη!!! κάτι που επίσης θέτει θέμα εγκυρότητος και νομιμότητος!!! Και ενώ κάποιες διατάξεις της (ν)τροπολογίας, όπως αυτές που αφορούν στον Εθνικό Οργανισμό Εξετάσεων (άρ. 1) και αυτές που αφορούν στην μετάθεση του χρόνου καταργήσεως των ελληνικών Λυκείων της Γερμανίας από το σχολικό έτος 2014-2015 στο σχολικό έτος 2016-2017 (άρ. 14), ρυθμίζουν πράγματι θέματα επείγοντος χαρακτήρος, η διάταξη για την εξομοίωση των τίτλων σπουδών διεθνών οργανισμών με αυτούς των ελληνικών Πανεπιστημίων, δεν παρουσιάζει χαρακτήρα κατ’ επείγοντος. Με απλά λόγια, η θέσπιση διατάξεων με τροπολογίες σε άσχετα νομοθετήματα επιτρέπεται από το Σύνταγμα μόνον για την ρύθμιση περιπτώσεων με κατ’ επείγοντα χαρακτήρα, κάτι που προφανώς δεν ισχύει στην περίπτωση αναγνωρίσεως ισοτιμίας τίτλων σπουδών!panepistimio
Ήδη δημοσιεύματα μιλούν για «φωτογραφική» διάταξη, με την οποία ο υπουργός Παιδείας, Κωνσταντίνος Αρβανιτόπουλος, στο νομοσχέδιο του υπουργού Αναπτύξεως, Κωστή Χατζηδάκη, που ψηφίζεται την Δευτέρα 7.5.2014, ανοίγει το «παράθυρο» για την δημιουργία του πρώτου ιδιωτικού πανεπιστημίου, από πρώην ΜΚΟ γνωστού καθηγητή, την οποία έχει μετατρέψει σε διεθνή οργανισμό.
Πολιτικοί κύκλοι, που πρόσκεινται στην ΝΔ, μου σχολίαζαν πως «ο Μπαλτάκος δεν θα άφηνε να περάσει κάτι τέτοιο»… Μόνο που Μπαλτάκος δεν υπάρχει πια… Με το επίμαχο άρθρο 7 παρ. 2 της τροπολογίας αρ. 1424/41 της 29.4.2014, το οποίο δεν ετέθη σε δημόσια διαβούλευση (στην διαβούλευση μπήκε μόνον το σχέδιο νόμου για την «Άσκηση εμπορικών δραστηριοτήτων εκτός καταστήματος», την 17.4.2014, ενώ η επίμαχη τροπολογία κατετέθη, όπως είπαμε, μόλις την 29.4.2014, για να υποβληθεί προς ψήφισιν μετά από τέσσερις εργάσιμες ημέρες, την 7.5.2014) καταργείται και καταστρατηγείται πολλαπλώς το Σύνταγμα, διότι: 1)
Καταργείται η διάταξις του άρ. 16 παρ. 5 του Συντάγματος, σύμφωνα με την οποία η ανωτάτη εκπαίδευση παρέχεται αποκλειστικά από νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου (ΝΠΔΔ) με πλήρη αυτοδιοίκηση, που τελούν υπό την εποπτεία του κράτους. Με την εξ υπ’ αρχής εξομοίωση των τίτλων σπουδών άλλων οργανισμών με αυτούς των δημοσίων Πανεπιστημίων επί της ουσίας καταργείται ως προς τους συγκεκριμένους τίτλους σπουδών και ανοίγει ο δρόμος για την οριστική κατάργηση της Δημόσιας Τριτοβάθμιας Εκπαιδεύσεως!!!
Διαγράφεται δε πλέον ενώπιόν μας ένας ζοφερός ορίζοντας ελιτίστικης παιδείας για ολίγους και προνομιούχους!!! Βέβαια, ποιος βολεμένος και καλά πληρωμένος Έλλην πολιτικός νοιάζεται γι’ αυτό, αφού ακόμη και υψηλόβαθμα στελέχη της «Αριστεράς» έχουν στείλει τα παιδιά τους φοιτητές σε ιδιωτικά αμερικανικά και αγγλικά Κολλέγια;
- Απ’ τα οποία, ειρήσθω εν παρόδω, έχει προκύψει και η λέξις «κολλεγιά»…
2) Η επίμαχη διάταξις, κεφαλαιώδους σημασίας για την Παιδεία της χώρας μας και το εκπαιδευτικό μας σύστημα, ενδεδυμένη με το ένδυμα της (ν)τροπολογίας σε σχέδιο νόμου με άσχετο περιεχόμενο, παρ’ όλο που δεν αφορά σε ζήτημα κατ’ επείγοντος χαρακτήρος, αφού η δημιουργία ιδιωτικών Πανεπιστημίων και η αναγνώριση τίτλων σπουδών, αποτελούν συζήτηση (ακόμη και στα καφενεία) η οποία κρατά εδώ και χρόνια στην χώρα μας… Τι το «κατ’ επείγον» έχει τώρα, λοιπόν;
Τι «κωλοπιλάλα» τους έπιασε, που λέει ο λαός μας;
3) Η επίμαχη διάταξις, όπως ήδη εξετέθη, δεν ετέθη στην δημόσια διαβούλευση (στην διαβούλευση ετέθη μόνον το σχέδιο νόμου «Άσκηση εμπορικών δραστηριοτήτων εκτός καταστήματος», την 14.4.2014, ενώ η επίμαχη τροπολογία κατετέθη την 29.4.2014). Αυτό έπρεπε οπωσδήποτε να γίνει, αφού η δημιουργία ιδιωτικών Πανεπιστημίων και η αναγνώριση τίτλων σπουδών άλλων οργανισμών ως ισοτίμων με αυτά των δημοσίων Πανεπιστημίων είναι ζήτημα μείζονος σημασίας, που αφορά το σύνολο της κοινωνίας και πρέπει να λυθεί, αφού ληφθούν σοβαρά υπ’ όψιν οι απόψεις και οι θέσεις όλων των εμπλεκομένων κλάδων (δημόσια Πανεπιστήμια, ΔΟΑΤΑΠ, καθηγητές, φοιτητές, σπουδαστές, μαθητές, γονείς, απλοί πολίτες, κλπ.)…
4) Με την επίμαχη διάταξη προκαλείται κατάφωρη ανισότητα μεταξύ των σπουδαστών των ευνοουμένων διεθνών οργανισμών, των φοιτητών-σπουδαστών των Δημοσίων ΑΕΙ-ΤΕΙ, και των σπουδαστών άλλων ιδιωτικών εκπαιδευτικών οργανισμών. Η άνιση μεταχείρισις υπέρ των αποφοίτων των επ’ αμοιβή λειτουργούντων ευνοουμένων διεθνών οργανισμών είναι αυταπόδεικτη και παραβιάζει την επιβαλλομένη από το Σύνταγμα αρχή της ίσης μεταχειρίσεως (άρ. 4).
Υπενθυμίζω ότι με το ισχύον νομοθετικό καθεστώς η αναγνώριση ισοτιμίας πτυχίων γίνεται από το ΔΟΑΤΑΠ, η αρμοδιότητα του οποίου στην ουσία καταργείται! Παραμένει το βασικό ερώτημα, το οποίον χρήζει αμέσου απαντήσεως από τους κυβερνώντες, οι οποίοι (θα έπρεπε να) λογοδοτούν στον λαό, δηλαδή σε έναν έκαστο Έλληνα πολίτη, ο οποίος, διαθέτων στοιχειώδη νοημοσύνη, ερωτά: Γιατί να επιχειρηθεί να επιβληθεί η ισοτιμία των συγκεκριμένων τίτλων σπουδών έτσι λάθρα και βιαστικά ως (ν)τροπολογία στο νομοσχέδιο για τις λαϊκές αγορές!!!
Τροπολογία η οποία κατετέθη μόλις την 29.4.2014 για να ψηφισθεί στα μουλωχτά την 7.5.14, μετά από μόλις τέσσερις εργάσιμες; Τι σχέση έχουν οι… λαϊκές αγορές με την παιδεία; Γιατί τέτοια βιάση και σπουδή, μυστικοπάθεια και παραπλάνηση, για ένα τόσο φλέγον και σοβαρό ζήτημα, που ταλανίζει επί έτη ολόκληρα την ελληνική κοινωνία; Μοναδικό αίτημα του νοήμονος, σκεπτομένου και κριτικού Έλληνος πολίτου είναι η ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ της συγκεκριμένης διατάξεως της (ν)ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ και η θέσις του ζητήματος σε δημόσια δημοκρατική διαβούλευση/συζήτηση… Και μια εξήγηση από τους υπογράφοντες κοντόφθαλμους Έλληνες υπουργούς, οι οποίοι νομίζουν πως είναι στο απυρόβλητο και πως θα είναι εκεί αιώνια…
2343252353 (59)

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου