Η Σοφία Αμορούζο, έχτισε μία εξαιρετικά κερδοφόρα εταιρεία, σημερινής αξίας 240 εκατομμυρίων δολαρίων, κάνοντας το χόμπι της επάγγελμα.
Η ίδια και η εταιρεία της, Nasty Gal, αποτελούν αντικείμενο μελέτης για το περιοδικό Forbes. Ωστόσο, η Σοφία Αμορούζο, η οποία γεννήθηκε στο Σαν Φραντσίσκο, δεν έκανε τίποτα άλλο παρά το χόμπι της επάγγελμα. Ήδη, στα 29 της χρόνια, αποτελείορόσημο στον επιχειρηματικό κόσμο της μόδας. Όλα ξεκίνησαν πριν από περίπου επτά χρόνια, όταν αγόρασε ένα σακάκι Chanel από τον "Στρατό της Σωτηρίας" για μόλις οκτώ δολάρια και το μεταπώλησε στο e-Βay έναντι 1.100 δολαρίων. Το 2006, ξεκίνησε να στήνει την επιχείρησή της με μοναδικό της όπλο τον φορητό υπολογιστή της. Αγόρασε τα δικαιώματα χρήσης της ηλεκτρονικής διεύθυνσης nastygal.com, που μέχρι τότε ήταν πορνογραφικού περιεχομένου και την μετονόμασε σε nastygalvintage.com. Έφτιαξε προφίλ της εταιρίας στην ιστοσελίδα του MySpace και άρχισε να πουλά τα προϊόντα της, κυρίως vintage ρούχα, μέσω του eΒay.
Τις φωτογραφήσεις και το πρωτοποριακό styling για την προώθηση των προϊόντων έχει αναλάβει η ίδια, συνδυάζοντας το παλιό και με το καινούργιο, το ακριβό με το φθηνό και το εναλλακτικό με το κλασσικό. Για μοντέλα, προτίμησε να χρησιμοποιήσει καθημερινά πρόσωπα, κορίτσια της διπλανής πόρτας που έβρισκε στο MySpace, τις οποίες πλήρωνε με ένα χάμπουργκερ και 20 δολάρια την ημέρα. Τα social media - το Facebook, το Twitter, το Instagram και το Tumblr - πήραν τη θέση μίας ακριβοπληρωμένης διαφημιστικής καμπάνιας, με αποτέλεσμα να μη ξοδέψει χρήματα. Μέχρι και σήμερα, άλλωστε, τα μέσα κοινωνικής διαδικτύωσης αποτελούν ένα μεγάλο κεφάλαιο για την Nasty Gal, που ανανεώνει τα προφίλ της τουλάχιστον πέντε φορές την ημέρα.
Έτσι, η εταιρία της Αμορούζο διαθέτει εδώ και χρόνια μία πιστή στρατιά «ακολούθων», που ολοένα και αυξάνεται. Μέχρι το 2011, στο Myspace έφθασαν τα 60.000, στο Facebook ξεπέρασαν τα 830.000, στο Instagram άγγιξαν τα 550.000 άτομα, που υπολογίζεται ότι αφιερώνουν έξι λεπτά κατά μέσο όρο την ημέρα για να δουν στο διαδίκτυο τις νέες προτάσεις της Nasty Gal. Το 2012, η εταιρεία που πλέον έχει την έδρα της στο Λος Άντζελες, είχε πωλήσεις 100 εκατομμυρίων δολαρίων σε ρούχα και αξεσουάρ. Τα επόμενα βήματα της Nasty Gal ήταν η δημιουργία της δικής της φίρμας ρούχων (με συμμετοχές στην Εβδομάδα Μόδας στη Νέα Υόρκη), το λανσάρισμα της Shoe Cult με παπούτσια της εταιρείας και μία σειρά από αρώματα. Για όλα αυτά και για πολλά άλλα, η Nasty Gal φτιάχνει τα νέα γραφεία της στο Λος Άντζελες, συνολικής έκτασης 6.000 τ.μ.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου