ΜΠΑΡΑ

Πέμπτη 23 Ιανουαρίου 2014

''Εκδίδομαι για να μεγαλώσω τα παιδιά μου'' - Εξομολόγηση στα μονοπάτια της πορνείας!

Κρήτη: ''Εκδίδομαι για να μεγαλώσω τα παιδιά μου'' - Εξομολόγηση στα μονοπάτια της πορνείας!
Η γυναίκα που βρίσκεται στην Κρήτη εδώ και 8 χρόνια ανοίγει την καρδιά της και μιλάει για όλους και για όλα...
Η 37χρονη Ελβίρα (το όνομα δεν είναι πραγματικό, για ευνόητους λόγους) ζει στην Κρήτη 8 χρόνια και πλέον, ακολουθεί το αρχαιότερο επάγγελμα. Σύμφωνα με την ίδια που δέχτηκε να μιλήσει στον φοινικα, εκδίδεται λόγω μεγάλης ανάγκης και για να στηρίξει τα παιδιά της.
Έχεις Παιδιά;
Βέβαια, έχω τρία παιδιά που ζουν με τη γιαγιά τους, τη μητέρα μου δηλαδή.
Γιατί δε ζουν μαζί σου;
Κοιτάξτε, με τον άντρα μου δεν είμαστε μαζί, μ’ εγκατέλειψε με τα παιδιά και έφυγε … πριν αρκετό καιρό … δε γνωρίζω ακόμα και σήμερα που, ακριβώς, βρίσκεται. Έτσι, πήρα την απόφαση να έρθω Ελλάδα, να ψάξω για δουλειά. Δεν ήταν εύκολο να έρθουμε οικογενειακώς.
Ποιες οι δυσκολίες που αντιμετωπίζεις;
Οι δυσκολίες που συναντώ είναι πολύ μεγάλες! Βλέπετε η δουλειά που κάνω για να καταφέρω να μαζεύω χρήματα και να στέλνω πίσω στην πατρίδα δεν είναι και τόσο εύκολη. Όταν ήρθα πρώτη φορά στην Ελλάδα και στη συνέχεια στη Κρήτη, έψαξα πάρα πολύ για να βρω δουλειά. Στην αρχή, δούλεψα λάντζα σε κάποια μαγαζιά και αργότερα απασχολήθηκα σε σπίτια ηλικιωμένων για τη φροντίδα τους. Τα πράγματα, όμως, άρχισαν να δυσκολεύουν και έμεινα αρκετό καιρό χωρίς δουλειά … επειδή είμαι και ξένη δεν με προτιμούσαν στις δουλειές. Έτσι, ξεκίνησα να εκδίδομαι, όπως το λέτε εσείς εδώ, για να στηρίξω τα παιδιά μου…

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου