Ο τραγουδιστής θέλει να είναι ανεξάρτητος με βοήθεια το όνομά του και μόνο θέλοντας να προσφέρει χωρίς να «χρωματίζεται». Ο ίδιος μίλησε στην κάμερα του star για αυτή του την απόφαση ενώ δεν παρέλειψε να στείλει τις ευχές του και σε έναν άλλο υποψήφιο Δήμαρχο, τον Ηλία Ψινάκη.
Δευτέρα 6 Ιανουαρίου 2014
Ο Λευτέρης Πανταζής βάζει υποψηφιότητα για Δήμαρχος
Ο Λευτέρης Πανταζής κατεβαίνει για Δήμαρχος χωρίς να ενταχθεί σε κάποιο κόμμα.
Ο τραγουδιστής θέλει να είναι ανεξάρτητος με βοήθεια το όνομά του και μόνο θέλοντας να προσφέρει χωρίς να «χρωματίζεται». Ο ίδιος μίλησε στην κάμερα του star για αυτή του την απόφαση ενώ δεν παρέλειψε να στείλει τις ευχές του και σε έναν άλλο υποψήφιο Δήμαρχο, τον Ηλία Ψινάκη.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου