Πήγε και ο πρωθυπουργός να πει μια... ανθρώπινη ιστορία και τα έκανε... σαλάτα. Εστιατορίου.
Πήρε, λέει, το αυτοκίνητο και πήγε στο... (κομπιάζει) Λουτράκι. Το πρωί. Και πήγε σε... εστιατόριο. Και μίλησε με τον... κόσμο. Πρωί. Στο εστιατόριο... ΟΚ, πρωθυπουργέ....
Πήγε και ο πρωθυπουργός να πει μια... ανθρώπινη ιστορία και τα έκανε... σαλάτα. Εστιατορίου.
Πήρε, λέει, το αυτοκίνητο και πήγε στο... (κομπιάζει) Λουτράκι. Το πρωί. Και πήγε σε... εστιατόριο. Και μίλησε με τον... κόσμο. Πρωί. Στο εστιατόριο... ΟΚ, πρωθυπουργέ....
- Manolis Vasilogiorgis · Follow · Top commenter · Nezahualcóyotl, Mexicoρε δοσιλογε,γιατι δε μας λες και για τον συνταξιουχο που ηρθε να σου δώσει την συνταξη του υπέρ του χρεους?δε βγενει η δουλεια ε?ποτε δούλεψες ρε μουλάρι?στην πιτσαρια που έσκιζε?δεν θα υπάρξει κανένα ελεος να το ξέρεις...
- Hiphopkinima Tora · Top commenterΡΕ γαμώ γιατί δεν τον βγάζουνε ποιο συχνά σε συνεντεύξεις να γελάμε και εμείς λιγάκι, το παλικάρι φαίνεται οταν δεν του τα γράφουν πετάει ατάκαρες... :P
- George TzimasΚΑΙ ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΤΑ ΛΕΕΙ...!ΟΙ ΚΑΚΙΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ ΛΕΝΕ ΓΙΑ ΤΟΝ TZON PRETENTER ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗΣ ΠΡΕΣΒΙΑΣ...
- Κωστας Αγγελακης · Οχιτο ερωτημα δεν ειναι αν ηταν πρωι η βραδι στο εστιατοριο ,αλλα με ποιον απο τους δυο να ξερασεις πιο πολυ.
- Giannis Poligerinos · Top commenter · Works at UPS of Greece INC.ενα βραδυ πηρε το πρωι ο μαλακας το αυτοκινητο??????ουτε φτιαχτα ψεμματα δεν μπορη να πη ο αρχιδης
- Rogdakis Pavlosστο Λουτράκι τα εστιατόρια ανοίγουν το πρωί για τους πρωθυπουργούς, το μεσημέρι για τους πολίτες και το βράδυ για τους τζογαδόρους .
- Dimitris Papatzanakis · Ιδιοκτήτης - Υπεύθυνος μελετών κατασκευών at Ιδεοδομική Κατασκευαστική - Η/μ Μελέτες ΚατασκευέςΈνα πρωί-πρωί μεσημεριάτικα.. την ώρα που νυχτώνει θα σώσει και την Ελλάδα!
- Stelios Barzoukas · Top commenter · Corfu, Kerkira, GreeceH ΓΕΛΟΙΟΤΗΣ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΙΚΟ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΕΙΟ
- Petros Goust Nightwalker · Follow · Top commenter · Killer at Professional zombie killerpaliomalaka mounopano …..
- Pan Kalliolias · Follow · Top commenter · ΙΑΤΡΙΚΗ ΑΘΗΝΩΝΔεν είχα ποτέ καμία αμφιβολία ότι οι Έλληνες είναι μαζόχες! Κύριε Σαμαρά μου είστε τυχερός που κυβερνάτε αυτήν την περίοδο που οι Έλληνες είναι σε μόνιμη χειμερία νάρκη! ¨Όταν ξυπνήσουν θα έχουν χαθεί αρκετές γενεές , και εσείς θα απορείτε πως σας άφησαν τόσα χρόνια στο τιμόνι να κυβερνάτε το σκάφος σε θύελλα, χωρίς μπούσουλα, και χωρίς μυρουδιά από στοιχειώδεις ναυτικές γνώσεις!!!!!!!!!
- Στράτος Γιαννακόπουλος · Top commenter · Πανεπιστήμιο ΝύχταςΑντώνη, οδήγησες τη χώρα στο χείλος του γκρεμού. Αντώνηηηη, ξέρεις κάάτιιιι;Αντώνηηηηη, ΠΡΟΧΩΩΩΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!
- Manolis Papaderos · Top commenter · ΙΕΚ ΣΒΙΕΤι υπεροχος αγαπητος θα ηταν ο Προθυπουργος μας αν εστω ενα απ αυτα που λειει ηταν αληθεια
- Xristos Foteinakis · ΑΝΩΤΑΤΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΩΝ ΔΡΟΜΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΩΝΕΙΤΑΝ ΞΕΝΥΧΤΑΔΙΚΟ ΔΕΝ ΜΠΩΡΙ ΚΑΤΙ ΠΙΝΙ ΑΥΤΟΣ ΔΕΝ ΕΞΙΓΙΤΕ ΑΛΛΙΟΣ
- Nikos Koros · Moscháto, Greeceπω πω ψεμαααααα. ναι αφου του λενε τα "παραπονα" τους μετα του λενε "Αντωνη προχωρα" και δε του πετανε αυγα και ντοματες να ξεκουμπηστει να φυγει. τι μας λεει ρε ο ανθρωπος? σε προβατα νομιζει οτι απευθυνεται? τι τους ταζει για να μην τον παρουν με τις πετρες? αλλα ο Αντωνακης ξερει που παει να φαει κ με ποιους να μιλησει, εκει που θα του φερθουν με το γαντι.
- Vasilis LaiosΠρωι...σε εστιατοριο...με κόσμο...στο Λουτράκι...Αντωνάκη στα Casino τα φάγατε τα λεφτά μας???και ο Πρετεντερης να μας λέει σε μεταμεσονυκτια εκπομπή Καληνύχτα...αντί για καλή σας μέρα...τυχαίο...???
- Basilis Papazoglou · Top commenterΜπραβο Αντωνη,η Ελλαδα στα χερια σου θα εξαφανιστει......εισαι μεγας ΜΑΓΟΣ!!!
- Kostas Antonakakis · Top commenter · KapetanakeioTI PERIMENES NA MILOYSAN GIA PEINA AYTH DEN THN GNORIZOYN MONO O LAOS THN JERH AYTOI MONO GIA MASA





















Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου