Μια γυναίκα 37 ετών συνελήφθη το πρωί της Κυριακής στα Τρίκαλα,
καθώς κατηγορείται ότι άρπαξε μια τσάντα μέσα στο νοσοκομείο της πόλης.
Πιο συγκεκριμένα η 37χρονη μπήκε σε δωμάτιο του νοσοκομείου και άρπαξε την τσάντα μιας γυναίκας 72 ετών, η οποία νοσηλεύεται.
Η τσάντα περιείχε δυο κινητά τηλέφωνα διάφορα προσωπικά αντικείμενα καθώς και χρήματα.
Η 37χρονη έγινε αντιληπτή και συνελήφθη από αστυνομικούς που βρίσκονταν σε κοντινή απόσταση, ενώ στην κατοχή της βρέθηκε το περιεχόμενο της τσάντας.
Προανάκριση διενεργεί το Τμήμα Ασφάλειας Τρικάλων.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου