ΜΠΑΡΑ

Κυριακή 12 Ιανουαρίου 2014

Μακρή για Τατσόπουλο: Είναι τόσο βλάκας που δεν μπορεί ούτε το δοκίμιο περί Βλακείας να διαβάσει!



raxil-makri

Για την αποχώρησή της από τους Ανεξάρτητους Έλληνες, τις σχέσεις της με τον ΣΥΡΙΖΑ αλλά και την κόντρα της με τον Πέτρο Τατσόπουλο, μίλησε η βουλευτής Ραχήλ Μακρή, σε εφημερίδα.

Η βουλευτής είπε ότι θα βρεθεί λύση με το ζήτημα της ανεξαρτητοποίησής της και πρόσθεσε ότι δεν έχει δεχτεί πρόταση από τον ΣΥΡΙΖΑ.”Εγώ είμαι από τα ιδρυτικά στελέχη, πολύ παλαιότερη από αυτούς που με πολεμάνε… Δέχομαι πόλεμο από κάποιους μέσα στη Βουλή και αυτό δεν το ανέχομαι. Το θέμα είναι ανοιχτό. Υπάρχει μια μικρή κλίκα βουλευτών που εμποδίζει τη λειτουργία και άλλων βουλευτών μας, όχι μόνον εμένα. Ειδικά μετά την ανάληψη της γραμματείας από τον κ. Γιοβανόπουλο, ο οποίος θεώρησε ότι μπορεί να καταπατά δικαιώματα βουλευτών, να μην ενημερώνει, να αποκλείει και άλλα πολλά. Εγώ αυτά δεν τα δέχομαι. Βλέπω ένα μίσος προς εμένα. Αλλοι λένε ότι πρέπει να διαγραφώ, όπως ο κ. Δενδρής, που με αποκάλεσε σκουλήκι που πρέπει να με πατήσουν! Δεν ξέρω το λόγο. Εγώ ως τομεάρχης ανάπτυξης εκφράζω το κίνημα και τους πολίτες που με στηρίζουν”.
Ερωτηθείσα για τον Πέτρο Τατσόπουλο τον χαρακτήρισε “ανίκανο” και τόνισε πως τσάμπα τον πληρώνουμε. “Εγώ τον είπα βλάκα αλλά δεν το κατάλαβε, νόμισε ότι τον είπα ηλίθιο. Είναι διαφορετικό. Αλλά είναι τόσο βλάκας που δεν μπορεί ούτε το δοκίμιο περί Βλακείας να διαβάσει!”.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου