ΜΠΑΡΑ

Παρασκευή 23 Μαρτίου 2018

Γεμάτα ανθελληνικό περιεχόμενο τα σχολικά βιβλία της Αλβανίας, η οποία αρνείται να τα αλλάξει!

Γεμάτα ανθελληνικό περιεχόμενο τα σχολικά βιβλία της Αλβανίας, η οποία αρνείται να τα αλλάξει!

Ένα ηχηρό χαστούκι στις φτηνές και ξεπερασμένες ιδεοληψίες των εγχώριων εθνομηδενιστών αποτελεί το (μη) αποτέλεσμα του τέταρτου κύκλου επαφών Ελλάδας-Αλβανίας για «την μελέτη των σχολικών εγχειριδίων και την απάλειψη αλυτρωτικών εκφράσεων και διατυπώσεων». Η διμερής επιτροπή συνεδρίασε στο υπουργείο Παιδείας και η συνάντηση αποτέλεσε συνέχεια της συνάντησης που πραγματοποιήθηκε στο αλβανικό υπουργείο Παιδείας, τον Ιανουάριο του 2018.
Την ώρα που τα σχολικά βιβλία στην Ελλάδα φροντίζουν να παραποιούν με τον πλέον βάναυσο τρόπο την Ιστορική Αλήθεια και είτε να υποβαθμίζουν είτε να αποσιωπούν εντελώς στιγμές Δόξας του Ελληνισμού ανά τους αιώνες, οι αλβανοί συνεχίζουν να έχουν επεκτατικό προσδιορισμό στα δικά τους σχολικά βιβλία.
Στα σχολικά εγχειρίδια Γεωγραφίας της 9ης και της 12ης τάξης του αλβανικού σχολείου, που αντιστοιχούν στις τάξεις Γ’ Γυμνασίου και Γ’ Λυκείου, συνεχίζουν να παρουσιάζουν ως «αλβανικά εδάφη» περιοχές, όπως η Κόνιτσα, η Καστοριά, η Πρέβεζα, η Άρτα και η Ηγουμενίτσα. Επίσης, κατά τρόπο ανιστόρητο καλλιεργείται στους μαθητές των αλβανικών σχολείων η αντίληψη ότι τα εδάφη της περιοχής της Ηπείρου, όπως η Θεσπρωτία, τα Ιωάννινα, η Πρέβεζα, δεν είναι ελληνικά, αλλά προϊόν υφαρπαγής τους.
Εντύπωση, εξάλλου, προκαλούν και οι φράσεις περί της «αλβανικής περιοχής της Τσαμουριάς», αλλά και η αναφορά στον πληθυσμό «αλύτρωτων αλβανικών περιοχών».
Και βεβαίως, οι αλβανοί, σε αντίθεση με τους υπεύθυνους-ανεύθυνους της Χώρας μας, δείχνουν στοιχεία ενός έθνους το οποίο θέλει να επιζήσει, ακόμη κι αν αυτό βασίζεται στην πλήρη παραχάραξη της Ιστορικής Αλήθειας, την ίδια στιγμή που στην Ελλάδα ο ανθελληνισμός, καλυμμένος πίσω από τα προσωπεία του «αντεθνικισμού», του «αντιρατσισμού» και του «αντιφασισμού», αποτελεί κρατική επιλογή (και) στα σχολεία.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου