ΜΠΑΡΑ

Πέμπτη 26 Ιανουαρίου 2017

Ομπράντοβιτς: «Οι Ολυμπιακοί με αναγνωρίζουν και οι Σέρβοι με αμφισβητούν»!

Την έντονη πικρία του για τις άγριες αποδοκιμασίες που δέχθηκε από τους οπαδούς του Ερυθρού Αστέρα όταν προσφάτως η Φενέρμπαχτσε είχε αντιμετωπίσει τον Ερυθρό Αστέρα για την Ευρωλίγκα, εξέφρασε ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς.
Ο Ζοτς σημείωσε πως συμπατριώτες του έχουν φτάσει στο σημείο να τον βρίζουν και να τον αμφισβητούν, την ώρα που φίλοι του Ολυμπιακου αναγνωρίζουν την αξία του! Κι αυτό παρά το γεγονός πως υπήρξε για πολλά χρόνια προπονητής του… μισητού προς τους Πειραιώτες Παναθηναϊκού.
Μάλιστα ο νυν κόουτς της Φενέρ, τονίζει πως οι οπαδοί του Αστέρα αμφισβητούν ακόμη και το οτι είναι Σέρβος!
'Όταν κατακτούσα τα μετάλλια με την Εθνική ήμουν "ο προπονητής μας ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς". Μετά έγινα απλώς ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς και τώρα αμφισβητούν ακόμη κι αν είμαι Σέρβος!', είπε αρχικα ο Ομπράντοβιτς, για να συνεχίσει: 'Καταλαβαίνω πως υπάρχει μεγάλη αντιπαλότητα μεταξύ οπαδών του Ερυθρού Αστέρα και της Παρτίζαν, αλλά εγώ πάντα, κι όταν ήμουν στην Παρτίζαν, προσπαθούσα να συνετίσω τους οπαδούς όταν έβριζαν κάποιον. Μετά από αυτό που έγινε στο τελευταίο ματς, έλαβα πολλά απολογητικά μηνύματα από ανθρώπους του Ερυθρού Αστέρα. Έχω πολλούς φίλους εκεί'.
Ενώ καταλήγοντας είπε: 'Μην ξεχνάτε πως ήμουν για πολλά χρόνια στον Παναθηναϊκό, που έχει μεγάλη αντιπαλότητα με τον Ολυμπιακό, αλλά πολλοί φίλοι του Ολυμπιακού με έχουν πλησιάσει για να βγάλουν φωτογραφία μαζί μου, γιατί αναγνωρίζουν κάποια πράγματα και δεν είπα ποτέ κακό λόγο για κανέναν'.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου