ΜΠΑΡΑ

Τετάρτη 18 Σεπτεμβρίου 2013

ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑ Ο ΠΡΕΦΑΔΟΡΟΣ ΚΑΙ ΖΗΤΑΕΙ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ..... ΓΙΑ ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΤΟΝ....

ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑ Ο ΠΡΕΦΑΔΟΡΟΣ ΚΑΙ ΖΗΤΑΕΙ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ..... ΓΙΑ ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΤΟΝ....

O prefadoros και τα 14000 ευρώ

Έχει συμβεί στο Δήμο Ναυπλίου κάμποσες φορές και είμαι σίγουρος ότι θα ξανασυμβεί.
Έχουν κλαπεί (χαθεί) χρήματα. Υπάλληλοι και αιρετοί έχουν καταγγείλει ότι έχουν πέσει θύματα κλοπής ενώ είχαν στην κατοχή τους δημόσιο χρήμα.
Έχουν γίνει ΕΔΕ αστυνομικές έρευνες δικαστήρια κλπ κλπ. Συρτάρια έχουν ανοίξει αυτοκίνητα έχουν διαρρηχθεί και ντουλάπια έχουν παραβιαστεί..
Πρωταγωνιστής σε παρόμοιο επεισόδιο ο ικανότερος όλων των αιρετών, ο καθαρότερος όλων των αιρετών , ο εξυπνότερος όλων των αιρετών ,ο αξεπέραστος από όλους τους αιρετούς ,ο ευεργέτης του Δήμου Ναυπλίου ο ένας και μοναδικός Πρεφαδόρος Περράκης Μανώλης  (όταν ξεκίνησε βρίζοντας στο blog του ανώνυμα το έπαιζε μασκοφόρος εκδικητής τώρα που τον αποκάλυψε ο pseftadoros κάνει το κοτόπουλο ) .
Όσο και αν δεν το πιστεύετε άγνωστοι του έσπασαν το τζάμι και του αφαίρεσαν 14000€.
Όχι 14000€ δικά του.
14000€ δημοτικά χρήματα
Η δικαιοσύνη μετά από έρευνα απεφάνθη.
ΑΘΩΟΣ Ο ΜΑΝΟΣ
Πιστέψτε με όσο και αν είναι δύσκολο γιατί είμαι ο pseftadoros δεν θέλω να αφήσω την παραμικρή υποψία και το παραμικρό υπονοούμενο για την αθωότητά του.
Είμαι και εγώ πεπεισμένος ότι έπεσε θύμα κλοπής
Εδώ τελεία και τελείωσε . Εγώ δεν είμαι σαν αυτούς που κοροϊδεύω όλο υπονοούμενα και κουταμαρίτσες. Αντρικά πράγματα εντάξει???
Αλλού είναι το θέμα μου αγαπητέ μου αναγνώστη.
Ρε μάγκα που τα πας τα ξένα ευρώ μέρα μεσημέρι;
Που τα αφήνεις αδέσποτα μέσα στο αυτοκίνητο;
Από τότε που παίρνουμε δίπλωμα μας λένε μην αφήνετε πράγματα να φαίνονται όχι τσαντάκι πονηρό;
Άφησες 5 εκατομύρια δραχμές στο κάθισμα;
Άφησες 5 ξένα εκατομμύρια δραχμές  στο αυτοκίνητο;
Άφησες 5 εκατομμύρια δραχμές δημόσιο χρήμα αφύλακτα;
Πόσο «μάγκας» είσαι;
Τι δουλειά είχες και τα παράτησες ρε ικανέ;
Κατουριόσουνα;
Πάρτα μαζί σου στην τουαλέτα
Χεζόσουν;
Φέρτα μαζί σου στον καμπινέ.
Εκτός αν έχεις τόσα που τα 14 χιλιάρικα ή 5 μύρια δεν σου λέγανε κάτι.!!!
Έχεις;
Τι να έκανα θα μου πεις; Με κλέψανε.
Εντάξει θα σου πω εγώ.
Ατυχία Αμέλεια. Ανικανότητα Ανεπάρκεια. Ανευθυνότητα. Ανοργανωσιά. Αφέλεια
Μία συγγνώμη όμως; Δημόσια.Δεν υπήρξε.
Προσθέτω και Αφιλοτιμία λοιπόν..
Παραίτηση ίσως; Δεν έλαβε χώρα.
Προσθέτω και έλλειμα τσίπας
Προσπάθεια να επανορθώσεις (να ξαναμπούν στη θέση τους); Δεν υπήρξε;
Προσθέτω και Παγκαλίτιδα
Δεν τα χάσαμε μαζί πρεφαδόρε εσύ τα έχασες. Εσύ και να τα βρεις γιατί ο κόσμος σε είχε ψηφίσει για να τα περιφρουρείς όλα και περισσότερο το δημόσιο χρήμα. Εσύ τα έβαλες στο αυτοκίνητο και τα έκανες βόλτες.
Και έχεις το θράσσος γιατί περί θράσσους πρόκειται να απαντάς και προκλητικά. Κοίτα πρώτα την καμπούρα σου και μετά ότι άλλο.
Κάθε φορά που θα γράφεις ένα ποστ για κακοδιαχείριση δημοσίου χρήματος μην ψάχνεις ανάλογες φωτογραφίες να βάζεις τη δικιά σου….
Το έγραψα γιατί μου το ζητήσατε με πάνω από 3 μηνύματα

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου