ΜΠΑΡΑ

Πέμπτη 19 Απριλίου 2018

Τρόμος στη Βάρκιζα: Το θύμα περιγράφει καρέ-καρέ πώς βρέθηκε δεμένο και γυμνό

Τρεις Ρομά μέρα μεσημέρι επιτέθηκαν σε άντρα, τον λήστεψαν και τον εγκατέλειψαν γυμνό

“Πήγα να περπατήσω στην παραλία και οι τρεις τσιγγάνοι μου έβγαλαν μαχαίρι, μου ζήτησαν λεφτά και με έδεσαν χειροπόδαρα. Όμως κράτησα την ψυχραιμία μου. Η μιάμιση ώρα που ήμουν δεμένος στο πίσω κάθισμα του αυτοκινήτου, μου φάνηκε αιώνας...”. 

Τις εφιαλτικές στιγμές που έζησε στα χέρια των Ρομά που μέρα μεσημέρι του επιτέθηκαν έξω από τον Ναυτικό Όμιλο Βάρκιζας για να τον ληστέψουν, ξεγυμνώνοντας τον και δένοντας τον χειροπόδαρα περιγράφει στο protothema.gr το θύμα της άγριας συμμορίας. 

Ο 40χρονος άνδρας ξεδιπλώνει με κάθε λεπτομέρεια το σκηνικό του τρόμου: “Το μεσημέρι της Τρίτης, πήγα να περπατήσω στην περιοχή γιατί συνηθίζω να πηγαίνω πολλά χρόνια για περπάτημα. Πότέ δεν μου είχε συμβεί το παραμικρό. Όταν κατά καιρούς βλέπω να έχει τσιγγάνους φεύγω γιατί πάντα υπάρχει ο κίνδυνος. Το τελευταίο διάστημα είχαν εξαφανιστεί. Μάλιστα υπάρχουν και security που πραγματοποιούν περιπολίες στην περιοχή. Κατά το μεσημέρι πήγα να περπατήσω για μισή ώρα γιατί μου κάνει καλό. Όταν πλησίασα το αυτοκίνητο μου για να μπω, διέκρινα τρεις τσιγγάνους, ο ένας ήταν γύρω στα 22 με 23, οι άλλοι δύο ήταν πιο μικροί και κοιτούσαν προς το μέρος μου. Δεν έδωσα σημασία ούτε και χρήματα γιατί μου ζήτησαν λεφτά. Μάλιστα, τους μίλησα και εγώ άσχημα γιατί ήταν επιθετικό το ύφος τους, τους είπα “πάρτε δρόμο και φύγετε”. 

Το τρίο των Ρομά, όχι μόνο δεν απομακρύνθηκε αλλά πέρασε στην επόμενη και πιο άγρια φάση του σχεδίου του. “Τότε μου ζήτησαν το λόγο και μου έβγαλαν ένα μαχαίρι. Για κακή μου τύχη είχα και μια ταινία στο αυτοκίνητο και αφού μου πήραν τα ρούχα με έδεσαν στο κάθισμα. Λίγη ώρα αργότερα κατάφερα και λύθηκα και με βρήκαν και οι αστυνομικοί της Ασφάλειας που πραγματοποιούσαν περιπολία και τους είπα τι μου συνέβη. Με έδεσαν χειροπόδαρα. Μόλις είδα το μαχαίρι τους είπα “παιδιά όλα καλά”...Ευτυχώς δεν μου πήραν το πορτοφόλι και το κινητό το οποίο το είχα κάτω από το κάθισμα κρυμμένο, γιατί πέρασε ένα αυτοκίνητο και το έβαλαν τρέχοντας στα πόδια. Η μιάμιση ώρα που έκατσα μέσα δεμένος μου φάνηκε αιώνας. Κράτησα την ψυχραιμία μου. Και επειδή τον τελευταίο καιρό εργάζομαι σε νυχτερινό κατάστημα και βλέπω διάφορα έχω συνηθίσει να διατηρώ την ψυχραιμία μου σε τέτοιες καταστάσεις γιατί δεν έχεις άλλη επιλογή”. 

Σε ό,τι έχει να κάνει με την εγκληματικότητα ο 40χρονος άνδρας που βίωσε στο πετσί του τον τρόμο μέρα μεσημέρι σε ένα από τα καλύτερα προάστια της Αθήνας λέει πως: “Η εγκληματικότητα έχει ανέβει. Για άλλη μια φορά αποδεικνύεται περίτρανα ότι η κυβέρνηση του κ. Τσίπρα δεν μπορεί να τα καταφέρει ούτε και σε αυτόν τον τομέα. Το παιχνίδι δεν το πάω πολιτικά. Μέρα μεσημέρι στη Βάρκιζα σε μια περιοχή που περπατάει κόσμος να συμβεί αυτό το πράγμα. Είναι αδιανόητο. Οι αστυνομικοί έκαναν πολύ καλά τη δουλειά τους και μάλιστα σε σύντομο χρονικό διάστημα κινήθηκαν όλες οι απαιτούμενες διαδικασίες. Όμως λαχτάρησα. Η κυβέρνηση πρέπει να λάβει τα απαιτούμενα μέτρα γιατί οι αστυνομικοί κάνουν άριστα τη δουλειά τους. Χρειαζόμαστε περισσότερη αστυνόμευση και θέλει να γίνει δουλειά. Είναι σε έξαρση η εγκληματικότητα. Το βλέπουμε και το ακούμε στις ειδήσεις. Κάθε μέρα και μια διαφορετική ιστορία. Είναι πραγματικά λυπηρό..”.

Την ίδια ώρα, οι αστυνομικοί της Υποδιεύθυνσης Ασφάλειας Νοτιοανατολικής Αττικής, στο πλαίσιο του νέου επιχειρησιακού σχεδιασμού για την πάταξη της εγκληματικότητας, με οδηγό την κατάθεση του άνδρα πραγματοποιούν έρευνες στην περιοχή σε μια προσπάθεια να εντοπίσουν τους δράστες.

Δείτε τι δήλωσε στο protothema.gr ο 40χρονος άνδρας
Ο 40χρονος περιγράφει στο protothema.gr τις εφιαλτικές στιγμές που έζησε στα χέρια των Ρομά

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου